کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش تعرفه مکالمه تمامی سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل


کد خبر : ۵۴۱۱پنجشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳:۲۴۳۵۵۳ بازدید

ایرانسل از کاهش تعرفه مکالمه تمامی سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) و امکان تبدیل سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل به دائمی خبر داد.

 ایرانسل اعلام کرد: تمامی مشترکین قدیمی سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل و آن دسته از مشترکینی که تا 31 شهریور به جمع مشترکین دائمی می‌پیوندند، از اول تیرماه، برای "تمامی تماس‌های داخل و خارج شبکه" خود در سراسر کشور و حتی تماس با تلفن ثابت، تنها دقیقه‌ای 499 ریال برحسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پرداخت خواهند کرد.

تعرفه تماس خارج شبکه سیم کارتهای دائمی ایرانسل پیش از این 625 ریال بوده که با اعمال تعرفه جدید به 499 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کاهش پیدا می‌کند. این تعرفه جدید مکالمه، از تعرفه تماس بین خطوط تلفن ثابت و همراه نیز ارزان‌تر است.

مشترکین این سیم‌کارت‌ها در پایان هر دو ماه، یک صورت حساب به همراه جزئیات تفکیک شده تمامی هزینه‌های خود دریافت می‌کنند، خلاصه صورت حساب هم از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد.

خرید سیم کارت های دائمی (آی سیم) با قیمت 120هزار تومان و به همراه 50 هزار تومان اعتبار اولیه، از طریق سه روش خرید آنلاین از طریق وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز ایرانسل در سراسر کشور ممکن است.

براساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل نیز می توانند با تبدیل سیم کارت خود به سیم کارت دائمی، از مزایای تماس از این طریق و با تعرفه‌های مذکور برخوردار شوند.

مشترکین برای تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به آی‌سیم کافیست با شماره گیری کد دستوری #۷* ابتدا حساب خود را به میزان صدهزار تومان شارژ کرده و سپس با شماره‌گیری کد دستوری #۴* ۷*۱۴۰* نسبت به تبدیل سیم‌کارت خود اقدام کنند.

از جمله ویژگی‌های سیم‌کارت دائمی ایرانسل، میتوان به مرکز تماس اختصاصی، حد اعتبار اولیه 50هزار تومانی با امکان افزایش به انتخاب مشترک، کارت مالکیت رسمی، دسترسی به گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور، گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتای بین‌المللی در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور، دریافت صورت حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دوره، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس‌های ارزش افزوده پیشرفته و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش اشاره کرد.

بنا بر اعلام مشترکین سیم‌کارت های دائمی ایرانسل، هرگز هزینه‌ای تحت عنوان جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نکرده و نمی‌کنند. این مشترکین برای تماس از هر جای ایران به هر جای ایران و به مشترکین هر یک از اپراتورهای تلفن همراه یا تلفن ثابت، در تمامی ساعات دقیقه ای تنها 499 ریال پرداخت میکنند که به صورت ثانیه‌ای محاسبه میشود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها