کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت پلاسکو 20 طبقه تا شهریور 99


کد خبر : ۵۴۰۶۰سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۲۹۴۰۶۲ بازدید

محمد سعیدی‌کیا در حاشیه برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر در رابطه با کسبه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: به کسبه این ساختمان ...

محمد سعیدی‌کیا در حاشیه برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر در رابطه با کسبه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: به کسبه این ساختمان،‌ محلی برای کاسبی به این افراد داده شد.

وی ادامه داد: مسئله مهم ساخت و سازی است که باید در محل ساختمان پلاسکو انجام شود.

وی تصریح کرد: در این رابطه با استاندارد تهران جلسات متعددی برگزار و جمع‌بندی این شد که با اصرار مالکان سرقفلی ساختمان 5 طبقه در شمال ساختمان فروریخته پلاسکو، با هرینه خودشان ساختمان را بازسازی کرده و استفاده کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان با یادآوری این‌که ساخت و ساز ساختمان جدید پلاسکو در استانداری و شورای تامین تصویب شد، گفت: همچنین کمیسیون ماده 5 طرح ساخت ساختمان مذکور را تصویب کرد. بر این اساس در محل ساختمان پلاسکو،‌ساختمان جدید 20 طبقه‌ای شامل 5 طبقه در زیر و 15 طبقه روی زمین ساخته شود.

سعیدی‌کیا با بیان این‌که کار ساخت این ساختمان آغاز شده  و مسابقه معماری آنرا به زودی برگزاری می‌کنیم، اظهار کرد:‌ بعد از کامل شدن معماری، مجوز را از شهرداری دریافت می‌کنیم. البته کار گودبرداری 5 طبقه زیر زمین در حال انجام است که مدتی زمان می‌برد.

وی با بیان این‌که در زمان گودبرداری نقشه‌ها تکمیل و پروانه -ساخت- نیز اخذ می‌شود، تصریح کرد:‌ در همین مدت مدت طراحی سازه و اسکلت -ساختمان جدید پلاسکو- انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ این ساختمان بعد از مصوبه کمیسیون ماده 5 (سه هفته پیش) طی دو سال به سرانجام می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها