کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه‌گذاران ایرانی کدام است؟


کد خبر : ۵۴۰۴۹سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸:۵۶۳۴۹۴ بازدید

شما هم جزو دسته افرادی هستید که در جست‌وجوی سرمایه‌گذاری‌ای با ریسک کم هستند؟ به سرمایه‌گذاری در کدام کشور فکر می‌کنید؟ اگر در فکر مهاجرت از راه سرمایه‌گذاری هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شما هم جزو دسته افرادی هستید که در جست‌وجوی سرمایه‌گذاری‌ای با ریسک کم هستند؟ به سرمایه‌گذاری در کدام کشور فکر می‌کنید؟ اگر در فکر مهاجرت از راه سرمایه‌گذاری هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بانک جهانی هر سال علاوه‌بر ارائه گزارش برترین کشورها از نظر شاخص آسانی انجام کسب‌وکار، به معرفی کشورهایی می‌پردازد که برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بهترین هستند. این ارزیابی براساس عوامل مختلفی از جمله منابع طبیعی، بازار، کارآمدی و دارایی‌های استراتژیک و همچنین ارائه روش‌های گوناگون برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری انجام می گیرد. در این میان استرالیا جز ۱۰ کشور برتر برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

استرالیا به‌دلیل ثبات اقتصادی بالا، سرمایه‌گذارهای خارجی بسیاری به خود جذب کرده است و بنابر گزارش سرمایه‌گذاری جهانی در سال ۲۰۱۸، از این نظر، در رتبه هشتم قرار دارد. در ادامه به توضیح مزایا، فرصت‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری در این کشور می‌پردازیم.

مزایای سرمایه گذاری در استرالیا

استرالیا به دلیل مزایایی که این کشور در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد، به یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌ گذاری تبدیل شده است. از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رشد اقتصادی پایدار: بنابر گزارش اداره‌ی آمار استرالیا، این کشور از سال ۱۹۹۱ تاکنون، به‌طور بی‌وقفه رشد اقتصادی خوبی داشته و هیچ رکودی را تجربه نکرده است.
  • نیروی کار متخصص: بر اساس آمار سازمان همکاری اقتصادی و توسعه OECD در سال ۲۰۱۷، استرالیا از نظر نیروی کار تحصیل‌کرده و با مهارت، میان ۲۵ تا ۶۴ ساله‌ها، در رتبه‌ی هفتم دنیا قرار دارد.
  • مکان جغرافیایی استراتژیک: موقعیت جغرافیایی استرالیا به گونه‌ای است که از نظر فرهنگی و تجاری، به‌راحتی می‌تواند با مناطق مهم و استراتژیکی از جمله اندونزی، دریای جنوب چین، فیلیپین، بخش غربی و مرکزی اقیانوس هند، جزایر مارشال تا هاوایی ارتباط برقرار کند و با مناطق مهم دنیا در اروپا، آسیا و قاره آمریکا در تماس باشد.
  • زیرساخت‌های ارزشمند: بنابر شاخص‌های حکمرانی جهانی توسط بانک جهانی، دولت استرالیا براساس عملکرد در سال ۲۰۱۶، در بین کشورهای جهان رتبه دوازدهم را کسب کرده است. برای نیازهای اساسی کسب‌وکار‌ها نیز  این کشور برنامه‌ریزی‌های کارآمدی داشته است.

فرصت‌های سرمایه گذاری در استرالیا

ولت استرالیا از سرمایه‌گذارهای خارجی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار استقبال می‌کند. در این کشور در حوزه‌‌های زیر، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رشد وجود دارد:

  • کشاورزی و غذا
  • زیرساخت‌های گردشگری
  • تولید و خدمات
  • املاک
  • خرید سهام، اوراق قرضه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در استرالیا
  • منابع (انرژی، مواد معدنی، تجهیزات، فناوری و خدمات پیشرفته‌)
  • فناوری‌های پیشرفته و دیجیتال (در حوزه‌های اطلاعات، ارتباطات، عملیاتی و رسانه‌ای)
  • توسعه زیرساخت‌های مهم (شبکه‌های راهسازی و حمل‌ونقل، زیرساخت‌های فرهنگی و تمامی برنامه‌هایی که کیفیت و استاندارد زندگی مردم را بهبود می‌بخشد)

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اگر در ایران کسب‌وکار موفقی دارید، می‌توانید همین کسب‌وکار را در استرالیا راه‌اندازی کنید و از طریق ثبت شرکت و اخذ ویزای کارآفرینی، با حداقل سرمایه، در این کشور اقامت بگیرید. برای ثبت شرکت در استرالیا شما ابتدا باید تاریخچه مختصری از نوع فعالیت خود به استرالیا ارائه داده و سپس تمام جزئیات کار خود  (Business Plan) را شرح دهید. مرحله بعدی تعیین نام شرکت‌تان و دریافت تأییدیه اتاق بازرگانی و قسمت جذب سرمایه‌گذاری در استرالیا است. برای آشنایی بیشتر با فرایند ثبت شرکت در استرالیا، روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت شرکت در استرالیا

به طور کلی سرمایه‌گذاری در استرالیا راحت‌ترین روش اخذ اقامت دائم این کشور است. شما می‌توانید از طریق یکی از ویزاهای سرمایه‌گذاری در استرالیا اقامت بگیرید. البته ازآنجایی‌که فرایند دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، تقریبا پیچیده است و هر سال، قوانین جدیدی به آن افزوده می‌شود، بهتر است پیش از هر نوع اقدامی با وکیل زبده مهاجرتی مشورت کنید.

گروه حقوقی مهاجرت پلاس با مدیریت دکتر دانیال شبرخ، وکیل رسمی و پایه یک دادگستری استرالیا، در همه مراحل اعم از اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ثبت شرکت و مسائل حقوقی پس از ورود به استرالیا همراه شماست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای سرمایه‌گذاری این کشور، کافیست از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها