کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ زن جوانی در حادثه واژگونی خودرو پژو پارس + تصاویر


کد خبر : ۵۳۹۵۵یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸:۲۴۴۳۲۰ بازدید

واژگونی خودرو سواری در جاده سولقان ، فوت زنی جوان و همچنین مصدومیت مردی 30 ساله را رقم زد.

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23:59 دقیقه شب گذشته در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 74 به همراهی گروه نجات 19 را به محل حادثه در جاده سولقان ، بعد از تونل اعزام كرد. 

ناصر نظری معاد افسر آماده منطقه یک آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در مسیر شمال به جنوب جاده سولقان در حال حرکت بود که به علت بی احتیاطی پس از برخورد با بلوک های بتونی کنار جاده از مسیر اصلی خود منحرف و واژگون شد.

وی با اعلام این که هر دوسرنشین این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان عبوری از داخل خودرو خارج شده بودند، افزود: بر اثر این حادثه ، راننده مرد 30 ساله از ناحیه سر دچار شکستگی شد و همچنین سرنشین دیگر این خودرو که زنی 22 ساله بود ، بنا به تایید عوامل اورژانس فوت شد.

نظری معاد افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و كشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن سازی محل کردند و پس از به حالت اولیه درآوردن خودروی سواری و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری پژو پارس ، این وسیله نقلیه را بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال دادند.

o11ka362raqukax8.jpg

7byodmry9ces0gf9z1hq.jpg

ilpc9f9xab0sv7r7hvsq.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها