کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک ها از امروز باید با سود 22 درصد وام بدهند


کد خبر : ۵۳۹۲چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱:۴۱۷۷۶۶ بازدید

رئیس کل بانک مرکزی بر ضرورت اجرایی شدن مصوبه دیشب شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش نرخ سود عقود مبادله‌ای به 22 درصد از روز جاری تأکید کرد.

ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی بر ضرورت اجرایی شدن نرخ سود تسهیلات 22 درصدی برای عقود مبادله‌ای از روز جاری تأکید کرد و اظهار داشت:‌ تمامی مصوبات شب گذشته شورای پول و اعتبار از جمله نرخ سود 22 درصد تسهیلات مبادله‌ای از همین امروز ابلاغ و اجرایی می‌شود.

براساس این گزارش، شورای پول و اعتبار در یکهزار و یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه روز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری  ضمن تایید نرخ‌های تفاهمی بانکها  در اردیبهشت ماه سال جاری پیرامون نرخ‌ ‌های سود علی‌الحساب سپرده‌های بانکی، نرخ سود تسهیلات عقود غیرمشارکتی را به میزان حداکثر 22 درصد تعیین نمود.

این تصمیم در حالی گرفته شد که بانکداران از زمستان سال گذشته با چراغ سبز بانک مرکزی کف نرخ سود را 26 درصد تعیین کرده و بر این اساس به مردم تسهیلات می‌دادند البته در کنار نرخ سود بالای تسهیلات جنگ نرخ سود سپرده‌ها نیز در سیستم بانکی پدیدار شده بود که سرانجام با درخواست بانک مرکزی، بانکی‌ها توافق کردند نرخ سود سپرده‌ها را به 22 درصد کاهش دهند.

این خبر تکمیل می شود ...



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها