کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افتتاح کارخانه تولید خودروهای شاسی‌بلند تا 3 ماه آینده در ساوه


کد خبر : ۵۳۹۱۳شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۵۶۱۴۹۷۰ بازدید

مراحل ساخت کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند،کراس اوور و سدان توسط شرکت نورا موتور پارس در مراحل پایانی قرار گرفته و بنا بر ...
افتتاح کارخانه تولید خودروهای شاسی‌بلند تا 3 ماه آینده در ساوهافتتاح کارخانه تولید خودروهای شاسی‌بلند تا 3 ماه آینده در ساوه

مراحل ساخت کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند،کراس اوور و سدان توسط شرکت نورا موتور پارس در مراحل پایانی قرار گرفته و بنا بر پیش بینی ها تا چند ماه آینده رسما این کارخانه خودروسازی در کشو فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش ایران‌جیب از عصرایران، مسئولان استان مرکزی به همراه مدیران و کارشناسان وزرات صنعت و معدن و تجارت ضمن بازدید از فاز 1 شرکت نورا موتور در منطقه ویژه کاوه در ساوه از نزدیک در جریان چگونگی روند فعالیت این شرکت قرار گرفتند.

در این مراسم مسئولان این شرکت خصوصی ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در این کارخانه اعلام کردند که تاکنون 80 درصد از عملیات احداث فیزیکی خطوط تولید انجام شده و مطابق پیش پیش بینی ها تا 3 ماه آینده این خطوط آماده بهره برداری خواهد بود.

براساس اعلام این شرکت با افتتاح این فاز در گام نخست امکان تولید خودروهای تک و دو دیفرانسیل ، سدان و حتی خودروهای دارای شاسی مستقل وجود دارد.

پیش بینی می شود این شرکت در پاییز ۹۷ خطوط تولید خود را به صورت رسمی افتتاح و در فاز نخست خودروهای خود را به صورت آزمایشی تولید و در فاز دوم نیزدر نظر دارد تا پایان سال جاری خودروهای تولیدی خود را به مشتریان تحویل دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها