کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خرید تضمینی گندم نباید کمتر از 2 هزار تومان باشد


کد خبر : ۵۳۹۰۵شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷:۲۵۱۳۱۹ بازدید

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با توجه به عدم افزایش قیمت خرید تضمینی گندم حداقل قیمتی که باید برای خرید تضمینی هر یک ...

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با توجه به عدم افزایش قیمت خرید تضمینی گندم حداقل قیمتی که باید برای خرید تضمینی هر یک کیلوگرم گندم در نظر گرفت بیش از 2 هزار تومان تا 2200 تومان باید باشد.

عباس پاپی‌زاده بالنگان در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در دوسال گذشته دولت افزایش قیمت گندم را نداشته و حداقل جمع تورم دو سال گذشته حدود 25 درصد بوده و در سال جاری نیز تورم بالایی را داریم حداقل قیمتی که باید برای خرید تضمینی هر یک کیلوگرم گندم در نظر گرفت بیش از 2 هزار تومان تا 2 هزار 200تومان باید باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گندم در بازارهای جهانی 30 سنت است، گفت: اگر دلار سامانه نیما و بازار ثانویه با قیمت 8 هزار تومان را برای محاسبه قیمت گندم در نظر بگیریم قیمت جهانی گندم برای هر کیلوگرم بدون هزینه حمل و نقل 2 هزار 400تومان است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه براساس دلایل مختلف قیمت گندم نباید کمتر از 2 هزار تومان باشد، ادامه داد: کشاورزان گندم کار در دو سال اخیر آسیب بسیار زیادی دیده و متضرر شده‌اند و بار هزینه‌ای بسیار زیادی  برروی دوش آنها بوده و دولت این بار سنگین را با افزایش قیمت خرید تضمینی متعادل نکرده است.

این نمیانده مردم در مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت روند عدم افزایش قیمت خرید تضمینی گندم را در سال جاری ادامه دهد قطعا خودکفایی در تولید گندم آسیب می‌بیند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها