کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سکوت رسانه‌های خارجی در برابر افزایش ارزش ریال


کد خبر : ۵۳۸۱۲سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱:۱۸۲۱۷۵۷ بازدید

در حالی که سقوط ارزش ریال در هفته‎های گذشته توجه همه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده بود، افزایش امروز ارزش ارز ایران در بازار ...
سکوت رسانه‌های خارجی در برابر افزایش ارزش ریالسکوت رسانه‌های خارجی در برابر افزایش ارزش ریال

در حالی که سقوط ارزش ریال در هفته‎های گذشته توجه همه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده بود، افزایش امروز ارزش ارز ایران در بازار با سکوت بسیاری از این رسانه‌ها روبه‌رو شده است.

به گزارش ایران‌جیب از ایلنا، کاهش ارزش دلار در برابر ریال در بازار ارز ایران برخلاف اخبار مربوط به سقوط ارزش ریال، با استقبال بسیار ناچیزی در رسانه‌های جهان روبه‌رو شده است به گونه‌ای که تعداد رسانه‌هایی که به افزایش ارزش ریال اشاره کرده‌اند، به عدد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند.

«آسوشیتدپرس» در گزارشی نوشت: ریال ایران به طرز باورنکردنی‌ روز سه‌شنبه بعد از هفته‌ها سقوط، شاهد افزایش قیمت بود. همین مساله ایرانی‌ها را راهی بازار برای فروش ارزهایشان کرد.

این رسانه نوشت: اینکه آیا این وضعیت دائمی باشد یا خیر معلوم نیست چراکه هنوز تحریم‌های آمریکا علیه بازار نفت ایران آغاز نشده است. تحلیل‌گران دلایل مختلفی را برای افزایش ارزش ریال برشمرده‌اند که در میان آنها سیاست‌های پولی بانک مرکزی و حمایت از ریال و همچنین پذیرش واردات ارز خارجی به کشور دیده می‌شود.

بر اساس گزارش «آسوشیتدپرس» این امید که اروپا بتواند سپری در برابر تحریم‌های آمریکا علیه فروش نفت ایران ایجاد کند هم در ایران وجود دارد. افزایش قیمت نفت نیز خبر امیدوار کننده‌ای برای اقتصاد ایران است.

«مالزی سان» و «خبرگزاری ترند» آذربایجان نیز در گزارشی به افزایش ارزش ریال در برابر دلار اشاره کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها