کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

3 دکل نفتی در آمریکا خاموش شد


کد خبر : ۵۳۶۸۰شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۱۵۴۴۹ بازدید

شرکت‌های انرژی آمریکا در هفته منتهی به 28 سپتامبر به علت کاهش فعالیت‌های جدید حفاری 3 دکل نفتی را خاموش کردند و در مجموع تعداد ...
3 دکل نفتی در آمریکا خاموش شد3 دکل نفتی در آمریکا خاموش شد

شرکت‌های انرژی آمریکا در هفته منتهی به 28 سپتامبر به علت کاهش فعالیت‌های جدید حفاری 3 دکل نفتی را خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل‌های نفتی این کشور به 863 دکل رسید.

به گزارش رویترز، با توقف فعالیت‌های جدید حفاری به علت محدودیت‌های خط لوله، شرکت‌های انرژی آمریکا برای دومین هفته متوالی در هفته گذشته از دکل‌های فعال نفتی کم کردند.

بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 28 سپتامبر 3 دکل نفتی را خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل‌های نفتی این کشور به 863 دکل رسید. افزایش 5 دکل نفتی در سه ماهه سوم امسال، کمترین میزان افزایش از سه ماهه چهارم 2017 بوده است. در سه ماهه چهارم 2017 حفاران آمریکا 3 دکل نفتی را خاموش کرد. شرکت‌های انرژی آمریکا در سه ماه نخست امسال 50 دکل و سه ماهه دوم 61 دکل نفتی فعال کردند.

شمارش تعداد دکل‌های نفتی آمریکا، شاخص اولیه برای پیش بینی تولیدات آتی است. تعداد دکل‌های فعال نفتی امسال بیش از 750 دکل فعال پارسال است.

امسال تا این زمان 1.019 دکل نفت و گاز در آمریکا فعال است. این تعداد بالاترین تعداد دکل‌های فعال از سال 2014 به شمار می‌رود که در سال 2014 برابر با 1862 دکل بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها