کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی برخی آپارتمان‌های مسکونی در تهران


کد خبر : ۵۳۶۴۲شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲:۴۱۱۱۶۵۸ بازدید

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران از کمرنگ شدن حضور متقاضیان مصرفی در بازار معاملات مسکن خبر می‌دهند.
قیمت پیشنهادی برخی آپارتمان‌های مسکونی در تهرانقیمت پیشنهادی برخی آپارتمان‌های مسکونی در تهران

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران از کمرنگ شدن حضور متقاضیان مصرفی در بازار معاملات مسکن خبر می‌دهند.

به گزارش ایران‌جیب از دنیای‌اقتصاد، به گفته مشاوران املاک طی یکی دو ماه اخیر همزمان با رشد صعودی قیمت‌های پیشنهادی املاک از سوی فروشندگان و سازندگان، متقاضیان مصرفی مسکن نیز به دلیل کاهش توان خرید، به مرور از بازار عقب‌نشینی کردند. آنها عنوان می‌کنند متقاضیان مصرفی همزمان با اوج‌گیری قیمت‌ها، در ابتدا سعی کردند با تغییر منطقه مورد نظر یا انتخاب فایل‌های متفاوت از انتخاب اولیه خود به‌عنوان مثال با کاهش متراژ یا افزایش سن بنای آپارتمان، همچنان اقدام به خرید کنند. اما با توجه به افزایش مداوم قیمت‌ها، بخشی از خریداران نیز حتی با این تغییر معیارها، موفق به خرید نشدند.

مشاوران املاک مناطق شهر تهران عنوان می‌کنند در این میان تعداد اندک باقی مانده از متقاضیان مصرفی در بازار، آن گروهی هستند که سررسید دریافت تسهیلات صندوق یکم آنها فرارسیده است و برای جلوگیری از فرصت‌سوزی همچنان در بازار به جست و جو می‌پردازند. در عین حال مشاوران املاک همچنان به حضور متقاضیان سرمایه‌ای در بازار ملک اشاره می‌کنند. به گفته آنها این گروه از متقاضیان سرمایه‌ای افرادی هستند که همچنان معتقدند قیمت‌ها در بازار مسکن امکان افزایش بیشتر را نیز دارد.

نکته بعدی که مشاوران املاک درباره ویژگی‌های این روزهای بازار معاملات مسکن عنوان می‌کنند بازهم بی قاعدگی قیمت‌های پیشنهادی از سوی فروشندگان است. به گفته آنها سطح قیمت پیشنهادی در هر یک از مناطق شهر از یک الگوی خاص پیروی نمی‌کند و به همین دلیل ممکن است در بسیاری از مناطق میانگین قیمت پیشنهادی فارغ از ویژگی‌های متفاوت هر منطقه، به یکدیگر نزدیک شده باشد.

قیمت پیشنهادی برخی آپارتمان‌های مسکونی در تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها