کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای امروز نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۵۳۶۱۶جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵:۱۸۸۴۲ بازدید

در حالی که سرمایه گذاران تلاش دارند میزان تاثیر احتمالی تحریم های آمریکا بر صادرات نفت ایران را حدس بزنند، قیمت نفت امروز هم افزایش داشت.

 در حالی که سرمایه گذاران تلاش دارند میزان تاثیر احتمالی تحریم های آمریکا بر صادرات نفت ایران را حدس بزنند، قیمت نفت امروز هم افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه دسامبر، امروز با 7 سنت افزایش به 81 دلار و 45 سنت رسید. قیمت نفت برنت روز سه شنبه به بالاترین رقم 4 سال گذشته یعنی 82 دلار و 55 سنت رسیده بود.

قیمت نفت خام آمریکا نیز امروز با 17 سنت افزایش به 72 دلار و 29 سنت رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت.

چن کای، تحلیلگر بازار نفت در این باره گفت: «بازار از ابتدای هفته تاکنون روی خبرهای مربوط به صادرات نفت ایران تمرکز کرده است. اما نظرات در مورد اینکه اوپک و روسیه تا چه میزان می توانند کاهش عرضه نفت ایران را جبران کنند متفاوت است.»

تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران از روز 4 نوامبر آغاز می شود و واشنگتن از مشتریان نفت ایران خواسته تا خرید نفت از ایران را به صفر برسانند.

انتظار می رود عربستان در طی ماه های آینده به منظور پر کردن جای خالی نفت ایران، صادرات نفت خود را افزایش دهد، اما ریاض نگران است که ممکن است با توجه به رشد تولید آمریکا ناگزیر شود در سال آینده میلادی برای متوازن ساختن عرضه و تقاضا تولید خود را محدود سازد.

دو منبع آگاه در اوپک گفتند، عربستان و دیگر تولید کنندگان افزایش احتمالی حدودا 500 هزار بشکه ای تولید در میان اوپک و متحدانش را مورد بحث قرار داده اند.

اما بانک ای ان زد در یادداشتی نوشت، بعید است تولید کنندگان بزرگ نفت بتوانند کاهش حدود یک و نیم میلیون بشکه ای صادرات نفت ایران را جبران کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها