کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا هتل آرمان مشهد را برای اقامت انتخاب کنیم؟


کد خبر : ۵۳۵۳۸سه شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹:۰۸۲۳۳۶ بازدید

هتل آرمان مشهد یک هتل آپارتمان مشهد می باشد ولی با ارائه خدمات عالی در سطح یک هتل پنج ستاره در شهر مشهد شناخته شده است! این هتل با قرار گرفتن در خیابانی قدیمی امکان بازدید از ...

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد یک هتل آپارتمان مشهد می باشد ولی با ارائه خدمات عالی در سطح یک هتل پنج ستاره در شهر مشهد شناخته شده است! این هتل با قرار گرفتن در خیابانی قدیمی امکان بازدید از آثار تاریخی متعدد به همراه اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان بوجود می آورد.

هتل آرمان مشهد با رعایت استانداردهای یک هتل آپارتمان با سطح کیفی بالا در حال رقابت با بسیاری از هتل های درجه یک شهر مشهد می باشد. این هتل با معماری زیبا و طراحی داخلی بی نظیر به سرعت بین گردشگران شناخته شد و جایگاه خوبی نسبت به سایر هتل های هم تراز خود پیدا کرد. اما چرا باید این هتل را برای اقامت انتخاب کرد؟

هتل آرمان مشهد انتخاب مناسبی برای افرادی می باشد که از طریق تور مشهد به این شهر سفر می کنند و عاشق آشپزی در سفر هستند و نمی توانند یک روز هم دست از این کار بکشند. اغلب اتاق ها و سوئیت های این هتل به آشپزخانه و وسایل پخت و پز مجهز هستند و امکان اقامت طولانی و گروهی در آنها وجود دارد. همجواری هتل با سوپر مارکت ها به کمکتان می آید تا بند و بساط آشپزی و بوی غذا در اتاقتان به راه باشد.

هتل آرمان مشهد از معدود هتل های شهر مشهد می باشد که به معلولین توجهی ویژه داشته برای این قشر از جامعه اتاق هایی ویژه طراحی نموده، پس اگر معلول حرکتی به همراه دارید انتخاب هتل آرمان مشهد بهترین گزینه پیش رویتان می باشد. البته برای معلولین بینایی و شنوایی هنوز در اغلب هتل های ایران خدماتی در نظر گرفته نشده است.

هتل آپارتمان آرمان مشهد با ارتفاع بسیار خوبی که نسبت به سایر بناهای همجوار خود دارد بهترین هتل برای دید شهری و منظره حرم مطهر در محیطی آرام می باشد. این هتل در خیابان نواب صفوی واقع شده و خیابان نواب به دلیل بافت فرسوده و تاریخی که دارد اغلب بناهای آن کوتاه قامت هستند همچنین تعداد هتل ها دراین خیابان بسیار کمتر از خیابان شلوغ امام رضا می باشد. بنابراین این خیابان آلودگی صوتی شبانه بسیار کمتری نسبت به خیابان های نزدیک به حرم دارد.

هتل آرمان یک مجتمع تجاری بزرگ نزدیک به حرم امام رضا مشهد می باشد پیش از اینکه شهروندان از وجود این هتل با خبر باشند بیشتر آن را به عنوان مکانی تفریحی و مقصدی برای خرید انتخاب می کردند. معماری منحصر به فرد فضای داخلی مجتمع تجاری آرمان در ابتدای شروع به کار آن بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفت. ترکیب سنگ و آب و آتش در این بنا زیبایی خاصی بوجود آورده است.

هتل آپارتمان آرمان بزرگترین مجسمه متحرک سنگی در جهان را در دل خود جای داده است. محوطه کافی شاپ این هتل با صخره های سنگی که به دست استادکاران هنرمند تراش خورده و مجسمه هایی غول پیکر را خلق کرده اند همراه با آبنمای زیبا و هوایی مطبوع ساعت ها شما را مشغول عکاسی و تماشای محیط می نماید.

هتل آرمان مشهد

این هتل در چیدمان داخلی اتاق ها و لابی و رستوران نیز به وجود رنگهای شاد اهمیت داده و رنگ بندی شاد محیط حس دل گرمی را به گردشگران انتقال می دهد. فضای دلباز اتاق ها و وجود نور طبیعی کافی دل زدگی را از مهمان دور میکند. مجموعه آبی مجهز و با کیفیت نیز از امکانات دوس داشتنی هتل آرمان می باشد. برای کودکان نیز وجود پارک بازی سرپوشیده در محل اقامتشان باور نکردنی ترین اتفاق ممکن می باشد.

هتل آرمان مشهد در خیابانی منتهی به بازارهای عمده فروشی مشهد واقع شده است. بازاری همچون اسباب بازی فروش ها یا بازار مصلی و یا بازار عمده فروشی کفش، ظروف، لباس و ... اگر کمی از خیابان نواب صفوی خلاف جهت حرم مطهر دور شوید به پنجراه پایین خیابان می رسید. این منطقه از زیبایی شهری چیزی عایدش نشده و بافت فرسوده خود را حفظ کرده اما خرید سوغاتی ارزان در این بازارها برایتان مهیج خواهد بود.

این هتل آپارتمان بی نظیر با موقعیت جغرافیایی خود امکان بازدید از خانه موزه تاریخی داروغه، خانه توکلی، کوچه عباسقلی خان، کاروانسرای عزیز الله اف را بدون پرداخت کرایه تاکسی و احتیاج به وسیله حمل و نقل بوجود می آورد. کوچه هایی که خانه های تاریخی خانه داروغه و خانه توکلی در آن قرار گرفته اند زمانی بازار مسگری مشهد بود و کوچه کارونسرا نیز مکان رفت و آمد تجار یهودی، ارمنی، هندی، پاکستانی و چینی بوده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره هتل آرمان مشهد می توانید به مرکز رزرواسیون جامع هتل های مشهد به آدرس https://www.epersianhotel.com سر بزنید و یا با شماره 38581516-051 تماس حاصل فرمایید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها