کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از اولین آئودی الکتریکی


کد خبر : ۵۳۵۱۸سه شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲:۵۱۳۱۹۴ بازدید

آئودی اولین ماشین الکتریکی خود را سانفرانسیسکو و در حیات خلوت نزدیک‌ترین رقیبش تسلا رونمایی کرد. آئودی ئی-ترون یک شاسی‌بلند ...
رونمایی از اولین آئودی الکتریکیرونمایی از اولین آئودی الکتریکی

آئودی اولین ماشین الکتریکی خود را سانفرانسیسکو و در حیات خلوت نزدیک‌ترین رقیبش تسلا رونمایی کرد. آئودی ئی-ترون یک شاسی‌بلند متوسط است و با قیمت پایه نزدیک به صد هزار دلار از زمستان امسال به بازار عرضه شده با تسلا مدل X، مرسدس-بنز EQC و جگوار i-Pace رقابت می‌کند.

ظاهر ئی-ترون کمی با مدل‌های غیرالکتریکی آئودی فرق دارد، اما در مجموع تغییری انقلابی در طراحی این خودرو دیده نمی‌شود. آئودی برای اولین بار به خریداران این امکان را داده که به جای آینه‌های بغل، دو دوربین سفارش دهند که تصاویر پشت ماشین را در نمایشگری روی در به راننده نشان می‌دهد.

ئی-ترون دو موتور الکتریکی دارد که چهار چرخ ماشین را حرکت می‌دهد. نیروی این موتورهای در باتری ۹۵ کیلووات در ساعت ذخیره می‌شود. ماشین با هر شارژ کامل بیش از ۴۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند. حداکثر سرعت ماشین ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است و در سریع‌ترین حالت شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش ۵.۵ ثانیه اعلام شده است.

داخل ماشین مانند مدل‌های جدید آئودی است که از طریق سه نمایشگر اطلاعات ماشین را در اختیار راننده قرار می‌دهد و می‌توان از طریق آنها بخش‌‌های مختلف را کنترل کرد. آئودی می‌گوید این ماشین مخصوصا برای سرنشینان عقب از همه رقبایش جادارتر است.

ئی-ترون در کارخانه‌ای در شهر بروکسل در بلژیک ساخته می‌شود. آئودی می‌گوید این ماشین یکی از دوازده مدل الکتریکی است که تا سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد. آئودی پیش‌بینی کرده تا آن زمان ماشین‌های الکتریکی و هیبرید یک سوم فروش کارخانه را شامل شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها