کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بارش 2 روزه باران در 10 استان


کد خبر : ۵۳۳۸۵شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰:۰۴۶۲۰۸ بازدید

سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر و 7 استان دیگر کشور نسبت به وقوع سیلاب‌های ناگهانی هشدار داد.

 امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب و شمالغرب ابتدا در این مناطق بارش آغاز می‌شود و به تدریج غرب سواحل دریای خزر ، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و از ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شرق فارس، غرب، جنوب غرب کرمان و شمال هرمزگان رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد موقتی رخ خواهد داد.

وی افزود: احتمال سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌های این استان‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: بارش برای نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت.

وی گفت: فردا این سامانه در پاره‌ای نقاط از جمله شمالغرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و از بعدازظهر ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های فارس، شمال هرمزگان و جنوب غرب کرمان رگبار باران پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: دوشنبه 2 مهرماه 97 سواحل شمال، شمالغرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز رعد و برق و رگبار خواهند داشت.

نقشینه با بیان این‌که برای استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان طی روز دوشنبه پیش‌بینی رگبار باران همراه رعد و برق شده است، گفت: برای تهران بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد و اواخر امشب بارش پراکنده پیش بینی شده است.

وی با بیان این‌که فردا تهران بارانی خواهد بود، افزود: بیشنه دمای پایتخت 29 درجه خواهد بود. خنک‌ترین مرکز استان نیز شهرکرد با 6 درجه بالای صفر بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها