کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف می‌شود


کد خبر : ۵۳۱۴۴جمعه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵:۴۷۱۱۰۷۳ بازدید

شرکت فولکس‌واگن در نظر دارد سال آینده میلادی خط تولید فولکس قورباغه ای، خودرو قدیمی و خاطره انگیز خود را برای همیشه تعطیل کند.
تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف می‌شودتولید فولکس قورباغه‌ای متوقف می‌شود

شرکت فولکس‌واگن در نظر دارد سال آینده میلادی خط تولید فولکس قورباغه ای، خودرو قدیمی و خاطره انگیز خود را برای همیشه تعطیل کند.

فولکس‌واگن که یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده خودرو در جهان به شمار می رود روز پنجشنبه اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ با تولید دو مدل از آخرین نمونه های فولکس قورباغه ای به خط تولید این خودرو پایان می دهد.

دو مدل نهایی بر اساس آنچه مسئولان شرکت آلمانی یادآوری کرده اند برای «بزرگداشت میراث غنی» خودرویی که تاریخ صنعت خودروسازی را تحت تاثیر خود قرار داده است، تولید می شوند.

هاینریش وئبکن، مدیر عامل شرکت خودروسازی فولکس‌واگن در این خصوص تصریح کرد: «خداحافظی با فولکس قورباغه ای پس از گذشت سه نسل و بیش از هفته دهه ممکن است باعث تحریک عواطف و احساسات بسیاری از علاقمندان این خودرو شود.»

شرکت آلمانی که به تازگی شوک شدید ناشی از رسوایی مربوط به تعبیه نرم افزار گمراه کننده آلایندگی در برخی از موتورهای دیزل را پشت سر گذاشته، هنوز برای جایگزین کردن خط تولید فولکس واگن طرح مشخصی اعلام نکرده است.

این درحالی است که مسئولان این شرکت پیشتر اعلام کرده بودند که اولویت آنها در آینده خودروهای بزرگ خانوادگی و نیز اتومبیل های برقی است.

آخرین مدل های فولکس قورباغه ای قرار است ماه ژوئیه سال آینده میلادی در کارخانه برون مرزی فولکس‌واگن در مکزیک تولید شود و سپس به خاطره ها بپیوندد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها