کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهنمای سفر ارزان به کشورهای خارجی؛ چگونه و چطور؟


کد خبر : ۵۳۰۸۱دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵:۲۸۲۶۵۷ بازدید

قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی، این روزها بسیار گران شده است؛ اما هنوز هم می‏شود راهی پیدا کرد تا با قمیتی ارزان به سفری دلچسب و هیجان انگیز رفت.

آی تی تورز

قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی، این روزها بسیار گران شده است؛ اما هنوز هم می‏شود راهی پیدا کرد تا با قمیتی ارزان به سفری دلچسب و هیجان انگیز رفت.

در سفرهای خارج از کشور، بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی دو عامل تعیین کننده در افزایش هزینه‌های سفر هستند. پس اگر بشود هتل را با قیمت کمتری رزرو کرد و بلیط هواپیما را با قیمت ارزان‌تری خرید، می‌تواند هزینه‌های سفر را بسیار کاهش داد و سفر ارزان‌تری به کشورهای خارجی داشت.

در ادامه 10 نکته مهم برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل را به شما معرفی می‌کنیم؛ که اگر در سفر بعدی خود به آنها توجه کنید، می‌توانید در مخارج سفرتان صرفه‌جویی کنید.
 

انتخاب کلاس پروازی ارزان‌تر

اگرچه صندلی‌های بیزینس کلاس ایرلاین‌ها راحت‌تر هستند و برای سفرهای طولانی مناسب‌ترند، قیمت بلیط اکونومی تفاوت چشمگیری با قیمت بلیط کلاس تجاری دارد؛ به همین خاطر توصیه می‌شود اگر مسیر کوتاهی در پیش دارید، کلاس پروازی اکونومی را به جای بیزینس انتخاب کنید تا برای خرید بلیط هواپیما پول کمتری بپردازید.
 

سفر با ایرلاین‌های ارزان‌ قیمت

قیمت پرواز خارجی به مقصد یک شهر خاص در ایرلاین‌های مختلف، متفاوت است. ایرلاین‌های ایران، ترکیه، عمان، امارات و برخی دیگر از کشورها قیمت‌های ارزان‌تری دارند. پس بهتر است برای پیدا کردن بهترین قیمت بلیط هواپیما سراغ ایرلاین‌های ارزان قیمت بروید و از چند روز پیش از سفر به دنبال بلیط ارزان‌تر بگردید.
 

جلو انداختن تاریخ پرواز

توجه به تاریخ سفر می‌تواند به خرید بلیط ارزان هواپیما کمک شایانی کند. پیشنهاد می‌کنیم سفر خود را با تعطیلات شروع نکنید. بلکه اگر بتوانید شروع سفر را یه یکی دو روز قبل از تعطیلات منتقل کنید و یا تاریخ پایان سفرتان را کمی جابه‌جا کنید می‌توانید بلیط هواپیما خارجی را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید.
 

خرید بلیط چارتر

اگر از تاریخ دقیق سفرتان اطمینان کامل دارید و مطمئن هستید که بلیط خود را کنسل نمی‌کنید؛ به سراغ خرید بلیط‌ چارتر بروید. این بلیط‌ها معمولا با قیمت کمتری نسبت به بلیط‌های سیستمی فروخته می‏شوند. البته در روزهای نزدیک به تعطیلات، قیمت بلیط‌های چارتری گران می‏شود و نباید انتظار داشته باشید بلیط چارتر ارزان پیدا کنید.
 

خرید بلیط لحظه‌آخری

قیمت بلیط لحظه آخری در روزهای غیر تعطیل معمولا کم کمتر از روزهای آخر هفته است، در نتیجه خرید این بلیط‌ها در کاهش هزینه خرید بلیط هواپیما تاثیر زیادی دارد. به یاد داشته باشید زمانی می‌توانید روی خرید بلیط لحظه آخری ارزان حساب کنید که فصل تعطیلات و سفر نباشد؛ چون بعید است در تعطیلات بتوانید بلیط لحظه ‌آخری ارزان پیدا کنید.
 

رزرو آنلاین هتل خارجی

سایت‌های رزرو آنلاین هتل معمولا قیمت پیشنهادی بهتری نسبت به آژانس‌های سنتی دارند. پس بهتر است به جای تلف کردن وقت خود در آژانس‌های کوچک، سری به سایت‌های رزرو هتل بزنید تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی کنید. رزرو آنلاین هتل کار ساده‌ای است و تنها با چند کلیک می‌توانید هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و هزینه آن را با اطمینان بپردازید.
 

مقایسه مشخصات و قیمت هتل‌ها

برای رزرو هتل خارجی، بهتر است ابتدا قیمت هتل‌های مختلف را ببینید و بعد تصمیم بگیرید کدام هتل را انتخاب کنید. اگر مدت اقامت شما در هتل کوتاه است و هتل را فقط برای خوابیدن رزرو می‌کنید، بهتر است سراغ هتل‌های دو ستاره ارزان و هاستل‌ها بروید. اما اگر تصمیم دارید بیشتر وقت خود را در هتل بگذرانید و از امکانات موجود در هتل استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم هتل‌های چهار و پنج ستاره یا هتل‌های ساحلی (ریزورت) را انتخاب کنید. دقت کنید همیشه هتلی که گران‌تر است بهتر نیست. شاید بتوانید هتلی 3 ستاره با ویژگی‌هایی بهتر از هتل‌های 4 ستاره پیدا کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.
 

پشتیبانی 24 ساعته واقعی

در خرید و رزرو هتل خارجی به صورت اینترنتی مهم است از سایتی خرید کنید که هم پشتیبانی 24 ساعته واقعی داشته باشد و هم به شما اجازه پرداخت ریالی بدهد. ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته به خریداران بلیط هواپیما خارجی و افرادی که قصد اقامت و رزرو هتل خارجی را دارند پیش از دیگران اهمیت دارد. چون با وجود اختلاف ساعت کاری، اگر به مشکلی بر بخورند، خیلی راحت می‌توانند مشکل خود را با یک تماس حل کنند.

وبسایت آی تورز با ارائه خدمات آنلاین گردشگری از جمله رزرو هتل خارجی، بلیط هواپیما خارجی، بلیط هواپیما داخلی، پکیج مسافرتی، تورهای مسافرتی و بسیاری خدمات دیگر، نه تنها به ارائه ارزان‌تر خدمات اهمیت می‌دهد بلکه با ارائه خدمات با کیفیت سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود دارد.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها