کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هر 10 روز، 10 درصد افزایش قیمت!


کد خبر : ۵۲۹۹۴پنجشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶:۰۷۹۰۶۶ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی البرز از توقف فعالیت کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی خبر داد و گفت: فرآورده‌های گوشتی ...

رییس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی البرز از توقف فعالیت کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی خبر داد و گفت: فرآورده‌های گوشتی از اول مرداد تاکنون ۴۰ درصد گران‌تر شده است و به عبارتی هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت در این محصولات داشته‌ایم.

علی عیوضی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت خرید و فروش گوشت استان اظهار کرد: برندهای معروف و اصلی تولید فرآورده‌های گوشتی مدتی است که دیگر هیچ محصولی تولید نمی‌کنند.

وی از توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد و اعلام کرد: بازار از مرغ منجمد اشباع است و در تمامی سطح استان با قیمت کیلویی 6750 تومان عرضه می‌شود. هم‌چنین گوشت‌های منجمد که همگی وارداتی هستند از هفته آینده با قیمت 29 هزار و 500 تومان آماده توزیع می‌شود. ما در هیچ نوع محصولی کمبود نداریم و تمامی محصولات اعم از گوشت و مرغ به وفور در بازار یافت می‌شود و شهروندان به هر مقداری که نیاز دارند می‌توانند خریداری کنند.

عیوضی از کاهش قیمت مرغ گرم خبر داد و گفت: خوشبختانه قیمت مرغ گرم در استان کاهش داشته است؛ این محصول هم اکنون در سطح استان با قیمت کیلویی 8600 تومان عرضه می‌شود و شهروندان به هر مقدار که نیاز داشته باشند می‌توانند خریداری کنند.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی برندهای معروف و اصلی تأمین کننده فرآورده‌های گوشتی کشور دیگر هیچ‌گونه تولیدی ندارند که تنها علت آن گرانی گوشت قرمز است.

وی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و اعلام کرد: مردم باید با یکدیگر همراه باشند و تحمل کنند تا از این بحران هم مانند دیگر بحران‌ها عبور کنیم؛  اتاق اصناف همیشه در کنار مردم بوده، هست و خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها