کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حربه جدید آقازاده‌ها برای فرار از افکار عمومی


کد خبر : ۵۲۹۵۶چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵:۳۵۱۹۹۱ بازدید

روزنامه آفتاب یزد نوشت: «برخی از کانال‌های سایت‌های رسمی‌ کشور نیز نوشته‌اند که «پس از حساسیت ویژه مردم و رسانه‌ها نسبت به فرزندان ...

روزنامه آفتاب یزد نوشت: «برخی از کانال‌های سایت‌های رسمی‌ کشور نیز نوشته‌اند که «پس از حساسیت ویژه مردم و رسانه‌ها نسبت به فرزندان مسئولین، اکنون برخی فرزندان مسئولان و نزدیکان آنان با تغییر نام خانوادگی خود، انتساب به نام خانودگی قبلی را به کلی منکر می‌شوند و از این طریق افکار عمومی‌ را فریب می‌دهند.»

یکی از وبسایت‌های مرتبط با استان خوزستان نیز مدعی است که «معاون مدیر کل یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان» در چند وقت اخیر نام خانوادگی خود را تغییر داده تا انتساب خود به یکی از نمایندگان استان خوزستان را تکذیب کند و همچنین فرزند یکی از روسای سازمان‌های استان خوزستان هم نام خانوادگی خود را عوض کرده است.

یک فرضیه در باره عوض شدن نام‌های فامیلی بستگان مسئولین وجود دارد و آن هم جو منفی به وجود آمده در کشور است؛ جوی که باعث شده باشد تا آقازادگان ترجیح دهند دیگر هم‌نام با پدرشان نباشند تا انگی هم به آنها زده نشود.

حمید رسایی از چهره‌های مطرح اصولگرا درباره تغییر نام خانوادگی بستگان مسئولین می‌گوید: «البته غیر از این که فامیلی پسر آقای روحانی با خود آقای روحانی فرق دارد که هنوز هم علت آن را نمی‌دانیم چیست؟ نمونه مشهور دیگری را نشنیدم!»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها