کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عظیم‌خودرو جدیدترین خودروساز کشور آماده افتتاح است


کد خبر : ۵۲۷۷۶جمعه، ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱:۴۵۳۲۹۵۳ بازدید

معاون استاندار لرستان گفت: عظیم خودرو جدیدترین خودروساز کشور آماده افتتاح شدن است.
عظیم‌خودرو جدیدترین خودروساز کشور آماده افتتاح استعظیم‌خودرو جدیدترین خودروساز کشور آماده افتتاح است

 ایسنا: «گودرز امیری» در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت برخی واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: استاندار لرستان تاکنون پیگیری‌های زیادی برای تعیین تکلیف پارسیلون داشته و بالاخره در یک ماه گذشته با پیگیری‌هایی که داشتند توانستند مجوز را از بانک مرکزی برای سرمایه‌گذاری بانک‌ها بگیرند.

وی ادامه داد: اکنون بخش عمده‌ای از مطالبات معوق کارگران این کارخانه پرداخت شده و حقوق جاری آن‌ها نیز در حال پرداخت است و در چند ماه گذشته کنسرسیوم مربوطه اقدام به گرفتن مشاور در جهت ظرفیت‌یابی این واحد تولیدی کرده است.

امیری اضافه کرد: با توجه به فرسودگی تجهیزات و خطوط تولید نمی‌توان با شرایط فعلی اقدام به فعال‌سازی این کارخانه کرد و پیشنهاد استاندار این بود که این مجموعه به منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در ادامه اشاره‌ای نیز به مزایای مناطق ویژه اقتصادی داشت و افزود: مناطق ویژه اقتصادی دارای مزیت‌های بسیار مناسبی بوده و از معافیت‌هایی نیز برخوردار است و ارزش‌افزوده زیادی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند و اگر کنسرسیوم به این نتیجه برسند که می‌توان این شرکت را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرد این امر محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین وضعیت خودروسازی بروجرد، تصریح کرد: خودروسازی بروجرد قبلاً تحت عنوان زاگرس خودرو محصولات خود را تولید و وارد بازار می‌کرد که به دلایل مختلفی در سال‌های گذشته شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم اما با ورود گروه خودروسازی عظیم خودرو و سرمایه‌گذاری در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

امیری بیان کرد: عظیم خودرو بیش از 120 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‎گذاری کرده و بر اساس اعلام سرمایه‌گذار پروژه 18 شهریورماه اولین خودروی این مجموعه به بازار عرضه خواهد شد و شاهد افتتاح این واحد تولیدی بزرگ خواهیم بود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها