کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ ناگهانی کارگر جرثقیل ساختمانی در ارتفاع + تصویر


کد خبر : ۵۲۷۲۴چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۳۵۲۹۳۱ بازدید

جنازه کارگر جرثقیل ساختمانی (تاور کرین) که در اتاقک فرمان به علت نامعلومی جان خود را از دست داده بود، توسط آتش نشانان از بالای این وسیله به پایین منتقل و تحویل نیروی انتظامی شد.

جنازه کارگر جرثقیل ساختمانی (تاور کرین) که در اتاقک فرمان به علت نامعلومی جان خود را از دست داده بود، توسط آتش نشانان از بالای این وسیله به پایین منتقل و تحویل نیروی انتظامی شد.

به گزارش پایگاه 125، مرگ این کارگر جوان که بنا به اظهار همکارانش به هنگام کار بر روی تاور کرین اتفاق افتاد، توسط عوامل اورژانس تایید شد.

بر اساس این گزارش، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران یک پروژه ساختمانی، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 98 به همراه گروه امداد و نجات 3 این سازمان ساعت 8:47 دقیقه صبح روز گذشته به محل حادثه دربلوار فردوس شرق، خیابان ابراهیمی جنوبی روانه شدند.

محمد فریادرس افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: اپراتور 25 ساله ای با دستگاه تاورکرین(جرثقیل ساختمانی) درمحل ساختمان نیمه کاره ای در حال کار بود که به گفته یکی از همکاران وی، ناگهان موتور دستگاه از کار افتاد و دیگر از این کارگر جوان حرکتی دیده نشد.

وی افزود: این اتفاق ابتدا به اورژانس اعلام شد که با رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه، بلافاصله وضعیت جسمی این فرد مورد بررسی قرار گرفت که پس از انجام معاینات اولیه، مرگ وی از سوی آنان تایید و اعلام شد که این کارگر در همان لحظات اولیه فوت کرده بود. 

فریادرس در ادامه تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با حضور در محل حادثه به سرعت جریان اصلی برق بالابر را قطع کردند وسپس با بکارگیری تجهیزات مخصوص و با احتیاط کامل، این شخص را به وسیله بالابرآتش نشانی به سطح زمین انتقال دادند. 

این افسر آماده آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: پیکر این کارگر جوان توسط آتش نشانان به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد تا جهت بررسی و تعیین علت مرگ این شخص به پزشکی قانونی منتقل شود.

gyuz0cn7qa4deyb64q52.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها