کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جذاب‌ترین سفر‌های هیجان‌انگیز تابستانه


کد خبر : ۵۲۵۲۷شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۵۱۱۰۸۳ بازدید

تصمیم‌گیری در مورد سفر تابستانه اهمیت دارد، چون هم جایی را باید انتخاب کرد که خوش آب و هوا باشد و هم اینکه امکانات تفریحی و گردشگری خوبی فراهم باشد؛ با توجه به اینکه بسیاری از ...

تصمیم‌گیری در مورد سفر تابستانه اهمیت دارد، چون هم جایی را باید انتخاب کرد که خوش آب و هوا باشد و هم اینکه امکانات تفریحی و گردشگری خوبی فراهم باشد؛ با توجه به اینکه بسیاری از سفر‌های تابستانه دست جمعی است دو مقصد به صرفه و جذاب را به شما معرفی می‌‌کنیم.

 

کشف بهترین و زیباترین سواحل دنیا با تور تایلند

تور تایلند سفر به کشوری رنگارنگ است که فرقی نمی‌کند به کدام قسمتش سفر می‌کنید، اما هرگز نمی‌توانید تمام شگفتی‌های منطقه را در یک بار سفر کشف کنید. در بانکوک به اندازه یک کشور مستقل شگفتی‌های تاریخی و فرهنگی و زیبایی‌های بصری را می‌بینید. در پوکت و پاتایا با سواحل زیبا و بی‌کران با ماسه‌های نقره‌ای رو به رو هستید که عاشق راه رفتن با پاهای برهنه بر روی ماسه‌ها می‌شوید.
در پوکت عاشق ساحل پاتونگ و خیابان ساحلی این منطقه می‌شوید در این خیابان شب زنده دارد غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید و در ساحل قدم بزنید. در همان نزدیکی ساحل زیبا و دنج کامالا قرار دارد اینجا با آب‌های آرام، سطحی و کم‌عمق آن برای افراد و مخصوصا خانواده‌هایی که می‌خواهند از محیطی آرامش‌بخش لذت ببرند مناسب است.
به وب‌سایت آژانس آویسا نگاهی بیاندازید و انواع تور‌ها که با هواپیمایی‌های ماهان، عمان ایر و قطر برنامه ریزی شده‌اند را بررسی کنید، به سادگی می‌بینید چند انتخاب پیش رو دارید و می توانید به صورت ترکیبی دو شهر را ببینید و یا اینکه تمام یک هفته سفر را در یکی از شهر‌های ساحلی استراحت کنید و حسابی خوش بگذرانید. تمامی تور‌ها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند و به راحتی به هتل می‌رسید.
 اگر به همراه کودکان سفر می کنید اینجا شهر آرزو‌های آنهاست، تایلند در حال حاضر تنها دارنده تم‌پارک با مضمون شبکه کارتون است. یک پارک آبی بزرگ راهی سریع برای فرار از گرما است. همراه خانواده و مخصوصا بچه‌ها به پارک آبی کارتون نتورک آمازون بروید و شخصیت‌های موردعلاقه کارتونی‌تان را از نزدیک ببینید.

هتل‌ های تایلند در کل بسیار ارزان هستند و با توجه به سرویس غذایی و خدماتی که در هتل به گردشگران ارائه می‌دهند بسیار به صرفه هستند اگر در بانکوک هتل سه یا چهار ستاره انتخاب می‌کنید در شهرهاس زیبای ساحلی هتل پنج ستاره را از دست ندهید. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و روزتان را با طعم‌های خوش شروع می‌کنید.
سفر به تایلند یکی از گزینه‌های مسافرتی همه اهل سفر‌هاست با آن همه جاذبه‌ها و تفریح‌های آبی هیجان‌انگیزش، درنگ نکنید بی شک یکی از بهترین سفر‌هایی می شود که تاکنون تجربه کرده‌اید.
برای تجربه بهترین هیجانات در سفر با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و راهی این سرزمین زیبا شوید.

 

 

تجربه کشتی سواری میان آسیا و اروپا با تور استانبول

استانبول را بیشتر از هر چیزی می‌توان با واژه "تلاقی" تعریف کرد. تلاقی دریا با کوه، جنگل با دریا، مسیحیت و اسلام و همینطور گذشته و اکنون! همین ویژگی منحصر به فرد و کم‌نظیر باعث شده تا این شهر پر از دیدنی‌های دوست‌داشتنی مختلفی باشد.

در این شهر تاریخی و فرهنگی برای دیدن بناهای مختلف و منظره زیبای شهر از تور‌های کروز تنگه بسفور استفاده کنید؛ اکثر شرکت‌های برگزاری کروز از قایق‌های تفریحی مجهز و مدرن استفاده می‌کنند که لذت دریاگردی را برای شما دو چندان می‌کند. اغلب این کشتی‌ها از نزدیکی خط ساحل عبور می‌کنند تا شما به قدر کافی موقعیت تماشای استانبول را داشته باشید و بتوانید عکس‌های زیبایی بگیرید.
آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر بوده و تورهای استانبول با نرخ بسیار به صرفه با این پرواز اجرا می‌شوند، گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه آتاتورک با ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی که توسط آژانس هماهنگ شده به هتل زیبای خود می‌رسند.
هتل‌های استانبول بسیار زیبا و با استاندار‌های بالا هستند و با خیال راحت می‌شود یک هتل سه ستاره خوب رزرو کرد البته خدمات و سرویس دهی کامل هتل‌های چهار و پنج ستاره با آن صبحانه‌های مفصل ترکی جای خود را دارد. گردشگران در تمامی هتل‌ها دارای صبحانه هستند و روزتان را با لذت خوردن صبحانه لذیذ آغاز کنید.
به همراه جمعی از دوستان یا خانواده می‌شود به استانبول سفر کنید. بچه‌ها را به پارک آبی ویا لند ببرید و در مراکز خرید جواهر و خیابان استقلال خرید کنید.
از تهران بعد از سه ساعت و نیم پرواز به استانبول می‌رسید و همین آخر هفته می‌توانید در آب‌های دریای اژه شنا کنید و در بیوک آدا دوچرخه سواری را تجربه کنید. با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای روزی که مناسب بود تور استانبول را رزرو کنید و راهی این شهر زیبا شوید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها