کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سود 6 هزار میلیارد تومانی پیش‌خریدکنندگان سکه 6 ماهه


کد خبر : ۵۲۳۴۹یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱:۵۰۷۰۰۳ بازدید

با توجه به قیمت فعلی سکه در بازار تهران و بهای پیش‌فروش سکه در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت ، پیش‌خرید‌کنندگان سکه 6 ماهه نزدیک ...

با توجه به قیمت فعلی سکه در بازار تهران و بهای پیش‌فروش سکه در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت ، پیش‌خرید‌کنندگان سکه 6 ماهه نزدیک به 6 هزار میلیارد تومان سود از محل مابه‌التفاوت قیمت پیش خرید و قیمت بازار کسب می‌کنند.

از امروز یکشنبه پرداخت 2 میلیون و 600 هزار قطعه سکه‌های پیش فروش قطعی با سررسید 6 ماهه و آغاز می‌شود و این پرداخت‌ها تا آبان ماه ادامه خواهد داشت.

پیش‌خریدکنندگان سکه‌ها در که در اواخر بهمن ماه و اسفند ماه 96 ثبت نام کرده‌اند، سکه را با قیمت یک میلیون و 400 هزار تومان خریداری کرده بودند. با توجه به قیمت فعلی 3 میلیون و 800 هزار تومانی سکه، با این قیمت‌ها خریداران به ازای هر سکه 2 میلیون و 400 هزار تومان سود کسب می‌کنند.

در شهریور ماه 366 هزار قطعه سکه تحویل داده خواهد شد که پیش‌خریدکنندگان به ازای آن یک میلیون و 400 هزار تومان پرداخت کرده‌اند. بنابراین خریداران این سکه‌ها که موعد تحویل آنها شهریور ماه است، در مجموع 878 میلیارد و 400 میلیون تومان سود به دست می‌آورند.

همچنین در مهر ماه یک میلیون و 287 هزار قطعه سکه تحویل می‌شود که قیمت پیش فروش آن یک میلیون و 475 هزار تومان بوده است. بنابراین پیش خرید کنندگان سکه 6 ماهه در فروردین مه امسال، با توجه به قیمت‌های فعلی 2 هزار و 992 میلیارد و 275 میلیون تومان سود کسب می‌کنند.

در آبان ماه هم 907 هزار قطعه سکه تحویل داده می‌شود که بر این اساس، پیش خرید‌کنندگان سکه در اردیبهشت ماه 97، با فرض قیمت‌های فعلی، سود 2 هزار و 108 میلیارد و 775 میلیون تومانی را به دست خواهند آورد./ فارس



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها