کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتخاب هایی مناسب در محدوه 500 تا 800 هزار تومان


کد خبر : ۵۲۰۴دوشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴:۵۲۱۸۰۱۸ بازدید

7 گوشی مناسب که قیمت 500-800 هزار تومان را دارند و در این رنج نسبت به قیمت‌شان کارآیی مناسب را به کاربر ارایه می‌دهند، به شما معرفی می شود تا ...

برای خرید گوشی با قیمت مناسب مطالب زیر را حتما بخوانید:

۱- سونی اکسپریا اس پی، با قیمت حدود ۷۷۰ هزار تومان

 


 Sony XPERIA SP محصولی خوش‌ ساخت است و با طراحی بسیار زیبا و مناسب بدنه و سخت افزار قدرتمندی که دارد می تواند دل بسیاری را بدست آورده و خیلی ها را مجاب به خرید خویش کند.

این گوشی با صفحه‌نمایش با کیفیت با روشنایی بالا، عکاسی نسبتا مطلوب، پردازنده سریع و پر قدرت، پشتیبانی از LTE و دوام بالای باتری، یکی از محبوبترین گوشی های بازار به حساب می اید. این گوشی هم اینک در حدود ۷۷۰ هزار تومان قیمت دارد و یک گزینه عالی برای عاشقان سونی و اندروید است و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

چرا بخریم؟

دوام بالای باتری
طراحی زیبا
سخت افزار قوی
نوار شیشه پایین صفحه
قابلیت کار و وصل شدن به پلی استیشن سونی

چرا نخریم؟

دوربین جلو و عقب متوسط
وزن زیاد

۲- هواوی جی ۷۳۰، باقیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان
 


هواوی گوشی‌ها خوب و خوش قیمتی را در سال ۲۰۱۴ روانه بازار کرده است که یکی از این مدل‌های با ارزش، جی ۷۳۰ نام دارد، یک گوشی با نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچ و وضوح تصویر بالا که از چیپست ۴ هسته‌ای بهره می‌گیرد و به کمک دوربین ۵ مگاپیکسلی خود، قادر است تا به صورت فول اچ‌دی هم فیلم‌برداری کند.

تمام این موارد را می‌توان با قیمتی کمتر از۶۰۰ هزار تومان تهیه نمود و به همین خاطر اگر به دنبال یک گوشی بزرگ‌تر از ۵ اینچی با مشخصاتی قابل قبول هستید، این گوشی با قیمت مناسب و سخت افزار خوب گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای شماست.

چرا بخریم؟

سیستم عامل بروز
صفحه ی بزرگ و باکیفیت
سخت افزار قدرتمند
قیمت خوب

چرا نخریم؟

باتری نه چندان قوی
دوبین جلو نه چندان باکیفیت

۳- الجی ال ۷۰، با قیمت حدود ۵۵۰ هزار تومان
 


ال ۷۰  گوشی زیبا است که الجی با آخرین نسخه اندروید آن را در سال جدید میلادی تولید کرده و تمام مشخصات یک گوشی خوب را با خود به همراه دارد. این مدل از یک نمایشگر۴٫۵ اینچی با کیفیت بهره می‌گیرد و به همراه  اندروید ۴٫۴٫۲ و دوربین خوب ۸ مگاپیکسلی و سخت افزار خوب و همچنین قیمت خوبی که دارد می تواند برای شما یک گزینه ی ایده آل به همراه امکانات خوبی که دارد، باشد.

چرا بخریم؟

طراحی خوب
دوربین خوب
سخت افزار قوی

چرا نخریم؟

باتری نه چندان قوی
دوربین جلو متوسط

۴- لومیا ۶۳۰، با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان
 


لومیا ۶۳۰ دارای ویندوز فون۸٫۱ بوده و از اخرین ساخته های نوکیا به حساب می آید. این گوشی با سیستم عامل بروز و سخت افزار بسیار قدرتمندی که دارد و همچنین باتری خوب می تواند رقیب جدی برای سایر گوشی ها در این رنج قیمتی باشد. 

هرچند اگر کمی صبر کنید قیمت این گوشی احتمالا ارزانتر هم خواهد شد و ارزش خریدش نیز، بیشتر از پیش می شود! با این حال همین الان هم این گوشی ارزش خرید بالایی داشته و می تواند بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند.

چرا بخریم؟

دوربین ۵ مگاپیکسلی با کیفیت
رنگ بندی متنوع
ویندوزفون ۸٫۱
فروشگاه اختصاصی مایکروسافت
تاچ قوی
سخت افزار خوب، به همراه پردازنده ۴ هسته ای

چرا نخریم؟

نداشتن دوربین جلو
مقدار رم کم

۵- اکسپریا ال، باقیمت حدود ۵۷۰ هزار تومان
 


اکسپریا ال با کاهش قیمتی که اخیرا داشت یک انتخاب ایده‌آل برای شماخواهد بود. این گوشی که ۵۷۰ هزار تومان قیمت دارد، مجهز به یک نمایشگر ۴٫۳ اینچی بوده و دارای پردازنده‌ای دو هسته‌ای کوالکام با واحد گرافیکی Adreno 305  است و به همین خاطر قادر است تا اکثریت بازی‌ها و برنامه‌ها را به خوبی اجرا نماید. 

از دیگر مشخصات این گوشی خریدنی وباصرفه می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری اچ‌دی و صفحه ۴٫۳ اینچی اشاره کرد.

چرا بخریم؟

طراحی خوب
سخت افزار قوی
قیمت عالی
باتری خوب

چرا نخریم؟

دوربین جلو متوسط
اپدیت نشدن به نسخه های جدید اندروید

۶- گلگسی ایس ۳، با قیمت حدود ۵۵۰ هزار تومان
 


سامسونگ در سال گذشته میلادی یک گوشی خوش قیمت به همراه صفحه ۴ اینچی و اندروید ۴٫۲ را روانه بازار کرد که به همراه امکانات نرم افزاری سامسونگ و پردازنده دو هسته ای  می تواند برای کسانی که یک گوشی خوش قیمت در عین حال اندرویدی و دوسیم کارته می خواهند مناسب باشد!

چرا بخریم؟

دوسیم کارته
 ۸گیگ حافظه داخلی
پردازنده ۲ هسته ای
قیمت مناسب
امکانات نرم افزاری مانند سامسونگ اپس

چرا نخریم؟

باتری ضعیف
دوربین جلو ضعیف

۷- اچ‌تی‌سی دیزایر ۳۱۰، باقیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان
 


 دیزایر ۳۱۰ را باید اولین محصول کمپانی HTC نام ببریم که به چیپ‌ست مدیاتک مجهز شده است. نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم عامل اندروید با پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک MT6582M و فرکانس  ۱٫۳ گیگاهرتز و صفحه ۴٫۵ اینچی از مشخصات این گوشی است. برای کسانی که می خواهند یک گوشی با کیفیت و زیبا را داشته باشند دیزار ۳۱۰ بسیار مناسب است.

چرا بخریم؟

اسپیکر های قوی
کیقیت ساخت خوب
نمایشگر با کیفیت

چرا نخریم؟

رم کم
دوربین و باتری متوسط



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها