کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلایل افزایش ناگهانی قیمت آهن‌الات


کد خبر : ۵۱۶۵۰چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۲۶۵۰۴ بازدید

از اولین روز هفته جاری و همزمان با افزایش شدید نرخ دلار و سکه، بازار فولاد کشور تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد افزایش بی رویه قیمت محصولات ...

آهن‌پرایس- از اولین روز هفته جاری و همزمان با افزایش شدید نرخ دلار و سکه، بازار فولاد کشور تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد افزایش بی رویه قیمت محصولات و مقاطع آهن علی‌الخصوص میلگرد آجدار و قوطی پروفیل بوده‌ایم.

طی روز های اخیر بررسی های بسیاری درباره دلایل افزایش یک باره قیمت ها در بازار های داخلی کشور شده است، که این آمار ها توسط گزارشگر های فولاد و و بسیاری از فعالان و موافقان و مخالفان جمع بندی شده و به دست ما رسیده است.

بر اساس گزارش های بدست امده، در حال حاضر افزایش نرخ دلار امری بسیار مهم می باشد که در حال حاضر رشد نرخ آن و رسیدن به قیمت 12 هزار تومان بسیار غیر معقول می باشد. با توجه به این وضعیت برخی از کارشناسان بر این عقیده هستند که این نرخ های اعلامی کاذب بوده و قیمتی بیشتر از 8500 تومان برای دلار پایدار نمی باشد. در نتیجه طی ماه اخیر با کنترل هایی که از سوی دولت قرار است صورت گیرد، شاهد کاهش نرخ دلار و رسیدن آن بین 7 هزار تومان تا 8500 تومان خواهیم بود این این مهم دارای برندگان و قربانی های زیادی خواهد بود.

اما این پیش بینی ها تنها عقیده برخی از کارشناسان این حوزه می باشد و نمی توان به طور قطع گفت که این اتفاق خواهد افتاد. چرا که با توجه به اعمال تحریم ها طی روز های آینده، احتمال کاهش قیمت ها بسیار کم می باشد و برخی دیگر از کارشناسان بر این عقیده هستند که پس از اعمال تحریم ها اقتصاد کشور بیش از پیش بر هم خواهد خورد.

در شرایط فعلی وضعیت بازار آهن الات کشور بطوری است که هر کارشناس و فعال بازار برای خود پیش بینی متفاوتی دارد و بازار اهن هیچ گونه وضعیت ثابتی ندارد که همین موضوع به مرور زمان موجب بروز قیمت های کاذب در بازار خواهد شد. چرا که نبود قیمت پایه ثابت در بازار موجب فعالیت بیشتر دلالان و سوداگران می شود که این موضوع آینده بازار را به خطر خواهد انداخت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها