کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

علم‌الهدی: جواب حرف‌هایم فحاشی نیست


کد خبر : ۵۱۱۵۷جمعه، ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰:۰۸۱۷۵۱ بازدید

امام‌جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: جواب حرف‌های من فحاشی به خانواده‌ام در فضای مجازی نیست و اگر مشکلی دارید به ...

امام‌جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: جواب حرف‌های من فحاشی به خانواده‌ام در فضای مجازی نیست و اگر مشکلی دارید به من بگوید همچنین خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیانات رهبری درباره دیپلماسی خارجی گفت: ما با همه جهان ارتباط داریم جز با رژیم صهیونیستی و آمریکا که در این زمینه رژیم صهیونیستی مشروعیت ندارد و آمریکا هم تا زمانی که آدم نشود با او ارتباطی نداریم که هنوز هم آدم نشده است.

برترین ها: آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: دهه اول ماه ذی‌قعده به‌عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده که هدف از این اقدام جهانی‌سازی فرهنگ رضوی و معرفی امام هشتم(ع) به همه است.

وی اظهار کرد: آستان قدس رضوی نماد دستاورد‌های انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. وسعت حرم امام رضا (ع) از سه هکتار قبل از انقلاب به حدود ۵۳ هکتار در حال حاضر رسیده است که نشان از توسعه این آستان مقدس دارد.

وی تأکید کرد: در شرایط اقتصادی کشور این آستان توانسته ۲ هزار شغل ایجاد کند و محرومیت‌زدایی در کشور و همه شیعیان جهان را آغاز کرده است. مسئولان ما باید برنامه‌های آستان قدس در عرصه اشتغال و محرومیت‌زدایی را به‌عنوان یک الگوی عملیاتی در رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: نباید چشمانمان را به غرب بدوزیم تا تحریم‌ها را بردارند و ما به تحول اقتصادی برسیم. حالا همان افرادی که دنبال مذاکره بودند و می‌گفتند آب خوردن ما هم با رفع تحریم‌ها حل می‌شود به این نتیجه رسیده‌اند که باید چشم به داخل دوخت.

علم الهدی اظهار کرد: چگونه است در فاصله سه ماه فردی در کشور ۲ تن سکه جمع می‌کند و عده‌ای هم بازار ارز را به هم می‌ریزند. این اقدام یا مدیریت خائنانه است و یا مدیریت سفیهانه است.

وی گفت: ۳۰ میلیون دلار داده می‌شود تا میوه خارجی وارد کشور شود تا عده‌ای پولدار دوباره لذت ببرند. خانواده‌های محروم ما توان خرید میوه معمولی داخلی را هم ندارند و خوشبختانه دولت به خود آمده و تصمیم گرفته تیم اقتصادی را ترمیم کند.

امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: جواب حرف‌های من در تریبون نماز جمعه فحاشی به خانواده‌ام در فضای مجازی نیست و اگر مشکلی دارید به من بگوید. حرف من این است مطابق آیه قرآن مدیریت را به کسانی بدهید که فراجناحی باشند، آمریکا را دشمن ما بدانند و ظرفیت‌های کشور را بشناسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اخلالگران اقتصادی در همه کشور‌ها به‌سرعت محاکمه صحرایی شده و آن‌ها را اعدام می‌کنند، زیرا ستون پنجم دشمن هستند. معیشت مردم دچار مشکل شده و نباید به‌جای دشمن، مردم خودمان را ناامید کنیم.

آیت‌الله خاتمی: اگر آمریکا آدم نشود، مذاکره نمی‌کنیم

امام‌جمعه موقّت تهران در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به دهه کرامت، این نام‌گذاری را ابتکاری بجا دانست و اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانیم فرهنگ رضوی را در زندگی پیاده کنیم.

خاتمی با اشاره به دیدار‌های رهبری با هیئت دولت و کارگزاران حج، اظهار کرد: در بین رهنمود‌های رهبری در این دیدارها، مبارزه با فساد به صورت جدی، موردی است که بر آن تاکید می‌کنم و درباره آن چندین نکته را مطرح خواهم کرد.

وی افزود: فساد، خوره هر نظامی است فرقی هم میان نظام حق و باطل در این زمینه نیست. به تعبیر شهید بهشتی بزرگترین عامل سقوط رژیم شاه فساد نظام اداری بود پس ما هم باید مواظب باشیم که این خوره به جان نظام ما نیفتد.

امام جمعه موقت تهران گفت: با هر فسادی باید مبارزه و برخورد شود، مخصوصا دست اندازی به بیت المال که بزرگترین فساد است و باید با عاملانش جدی‌ترین برخورد انجام شود.

خاتمی با بیان اینکه «برای برخورد با فساد، معیار فقط قانون است»، گفت: مفسد هرکس که باشد و در هر جایگاهی که باشد و هر ارتباطاتی که داشته باشد، باید با او برخورد شود و خط قرمز‌های ساختگی برخی در این زمینه ملاک نیست بلکه ملاک فقط قانون است.

وی افزود: باید گزارش شفاف و صریحی در این زمینه به مردم داد که صاحبان این انقلاب هستند و مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند که صداوسیما این گزارش‌ها را پخش کند.

خاتمی با بیان اینکه «نباید در این عرصه مبالغه کرد»، گفت: در بدنه قانون گذاری، قضایی و اجرایی نظام، انبوهی از کارگزاران پاک وجود دارند، پس نباید اینطور گفت که انگار فساد همه جا را گرفته است، نه اینطور نیست، اما همان قدر فسادی هم که هست باید قاطعانه با آن برخورد شود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیانات رهبری درباره دیپلماسی خارجی گفت: ما با همه جهان ارتباط داریم جز با رژیم صهیونیستی و آمریکا که در این زمینه رژیم صهیونیستی مشروعیت ندارد و آمریکا هم تا زمانی که آدم نشود با او ارتباطی نداریم که هنوز هم آدم نشده است.

وی افزود: اینکه ما با روسیه، چین و هند مراوده داریم کاملا بر اساس قانون است و اگر اروپا و آمریکا ببینند که ما تحت فشار هستیم بر ما فشار بیشتری هم وارد می‌کنند پس ما بدون اینکه به کسی زور بگوییم و اجازه دهیم کسی به ما زور بگوید با جهان ارتباط داریم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها