کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فعالان بازار اعلام کردند ; تشدید رکود بازار خودرو


کد خبر : ۵۱۰۴دوشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹:۳۹۶۲۹۸ بازدید

بلاتکلیفی قیمتی، آغاز فصل امتحانات دانش‌آموزان و همچنین نامشخص بودن آینده نرخ ارز رکود بازار خودرو را تشدید کرده است.

 از ابتدای سال جاری رکود بازار خودرو آغاز و در یکی دو هفته اخیر تشدید شده است. این وضعیت در حالی است که هنوز تکلیف قیمت خودروهای داخلی مشخص نشده و همین امر بر رکود بازار افزوده است.

یکی از فعالان بازار خودرو در این زمینه می‌گوید: یک روز خبر از افزایش 10 درصدی قیمت‌ها می‌دهند و روز دیگر این خبر تکذیب می‌شود. این شرایط بازار را بلاتکلیف کرده است.

پورحسنی با بیان این‌که در این وضعیت فروشندگان خودرو به امید افزایش قیمت‌ها از فروش خودداری می‌کنند، خاطرنشان می‌کند: در مقابل برخی خریداران نیز به امید کاهش احتمالی قیمت‌ها خرید خود را به تعویق می‌اندازند.این فعال بازار خودرو ادامه می‌دهد: ‌از آن سو نیز هنوز سمت و سوی نرخ ارز در سال جاری مشخص نشده و همین موضوع آینده قیمت‌ها در بازار خودرو را نیز نامعلوم ساخته است.

وی اضافه می‌کند: در صورتی که نرخ ارز در سال جاری افزایش یابد قیمت خودروها افزایش و در مقابل در صورت کاهش احتمالی نرخ ارز نیز قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

این فعال بازار خودرو با بیان این‌که آغاز فصل امتحانات دانش‌آموزان از دیگر عوامل تشدید رکود بازار خودرو است، تصریح می‌کند: ‌آغاز مسابقات جام جهانی نیز به نوبه خود کاهش معاملات خودرو را به دنبال خواهد داشت.به گفته وی، با پایان مسابقات جام جهانی به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان رکود بازار خودرو همچنان ادامه خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها