کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رئیس دولت اصلاحات چه کرد که هم فساد کاهش یافت،هم اقتصاد رشد کرد؟


کد خبر : ۵۱۰۱۶دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹:۰۹۱۷۴۳ بازدید

بخش مهم صحبتهای غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با «اعتماد»: رئیس دولت اصلاحات ...

بخش مهم صحبتهای غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با «اعتماد»: رئیس دولت اصلاحات در ابتدای دولتش سلسله‌جلسات منظمی را با اقتصاددانان مختلف برگزار می‌کرد و نکته حایز اهمیت در این جلسات آن بود که آقای خاتمی در دعوت از اقتصاددانان گرایش سیاسی و حتی رویکرد اقتصادی آنها که چپ و سوسیالیستی فکر می‌کنند یا نگاه راست‌گرایانه و لیبرالیستی به اقتصاد دارند را درنظر نمی‌گرفت و سعی داشت نظرات همه کارشناسان و به‌تعبیری تا حد ممکن همه دیدگاه‌ها را ببیند.

این جلسات متعدد در یک سال نخست دولت آقای خاتمی ادامه داشت و تا جایی که در خاطرم هست، تعداد این جلسات حتی از ١٠٠ جلسه عبور کرد. در ادامه براساس احصای نقطه‌نظرات این اقتصاددانان اقدام به بنیانگذاری و ایجاد استراتژی اقتصاد ملی ایران کرد و همین استراتژی باعث شد که دولت اصلاحات در قیاس با دولت‌های دیگر، دولتی پاکدست و به‌دور از فساد بود. دولتی که دارای رشد اقتصادی مناسب بود و همه امور در این دولت به روی روالی منطقی قرار گرفت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها