کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آماده باش کره جنوبی برای جنگ تجاری با آمریکا


کد خبر : ۵۰۹۸۰یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۴۳۵۲۶۰ بازدید

کره جنوبی اعلام کرد، تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و کره جنوبی ممکن است صادرات «کالاهای واسطه ای» مورد استفاده در تولید ...

کره جنوبی اعلام کرد، تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و کره جنوبی ممکن است صادرات «کالاهای واسطه ای» مورد استفاده در تولید لوازم خانگی، رایانه و وسیله های مخابراتی تولید این کشور را کاهش دهد.

رویترز نوشت: کره جنوبی اعلام کرد، تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و کره جنوبی ممکن است صادرات «کالاهای واسطه ای» مورد استفاده در تولید لوازم خانگی، رایانه و وسیله های مخابراتی تولید این کشور را کاهش دهد.

وزارت تجارت کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد، جنگ تجاری میان آمریکا و چین ممکن است «طولانی و گسترده» باشد و این کشور واکنش ها و سناریوهایی را برای مقابله با شرایط جنگ تجاری اماده خواهد کرد.

هفته گذشته، چین آمریکا را به اقدامات قلدرمابانه متهم کرد و هشدار داد که اقدام دولت ترامپ مبنی بر وضع تعرفه 10 درصدی بر 200 میلیارد دلار کالای چینی را تلافی خواهد کرد.

وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی هم گفته، دولت و صنایع کره خود را برای یک پاسخ مشترک آماده می کنند، زیرا ممکن است جنگ تجاری میان آمریکا و چین مدتی طول بکشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها