کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت برج و پنت‌هاوس در شهرک‌غرب + جدول


کد خبر : ۵۰۹۶دوشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲:۰۵۱۳۵۱۱ بازدید

در برخی فاز‌های شهرک غرب - نقطه‌ای که به محله برج‌نشین تهران معروف است- ارتفاع و مشاعات ساختمان‌های مسکونی، آنجا را به یکی از گران‌قیمت‌ترین نقاط بازار مسکن تبدیل کرده است.

طبق گفته برخی از بنگاهداران املاک فعال در شهرک غرب بیش‌از 20 برج مسکونی با عمر بنای متفاوت در این محله واقع شده است. تعداد برج‌های نوساز در فاز دو شهرک غرب نسبت به برج‌های چند سال ساخت (15 سال ساخت) انگشت‌شمار است، اما به هر حال واحدها و پنت هاوس‌ها در این برج‌های تازه ساخت و چند سال ساخت معمولا با استقبال خریداران مواجه می‌شود.

قیمت فروش کلیه واحدهای برج‌های شهرک غرب همچون دیگر برج‌ها بر اساس طبقات، نوع نقشه و زاویه دید تعیین می‌شود و واحدهای چند سال ساخت هم اگر بازسازی شده باشند از ارزش بالاتری برخوردار هستند. متراژ واحدها بین 120 تا 250 متر مربع و همچنین متراژ پنت هاوس‌های این برج‌ها از 500 تا 800 متر‌مربع طراحی شده است. البته به نقل از مشاوران املاک ارقام متراژها حدودی است و ممکن است کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد.اکثر برج‌ها در فاز 2 شهرک غرب بین 18 تا 20 طبقه ارتفاع دارند، اما ساختمان‌های کوچک 7طبقه هم در بین آنها به چشم می‌خورد و معمولا تعداد واحدهای داخل برج بین 54 تا 70 واحد است.

قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع واحد مسکونی (نوساز تا چند سال ساخت) در این برج‌ها بین 8 میلیون تا 17 میلیون تومان است. علاوه‌بر این، بازه قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از پنت‌هاوس‌ها هم بین 20 تا 27 میلیون تومان از سوی مالکان عنوان می‌شود. عده‌ای از مشاوران املاک که به خرید و فروش واحدهای داخل برج‌های شهرک غرب مشغول هستند، اظهار می‌کنند که مشتریان این دسته از برج‌ها معمولا خاص و از قشر مرفه جامعه هستند به همین دلیل است که بازار این برج‌های مسکونی همیشه با مشتری رو به رو است. یکی از گران‌ترین واحدهای مسکونی در شهرک غرب در خیابان فلامک به بازار فروش عرضه شده است. این واحد مسکونی 130 متر مربع و نوساز است و قیمت هر متر مربع آن 12 میلیون تومان (یک میلیارد و 560 میلیون تومان قیمت کل) تعیین شده است. در صورتی که قیمت هر متر از واحد مشابه بین 8 میلیون تا 9 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است. همچنین یک واحد 23 سال ساخت گران‌قیمت دیگری به متراژ 150 متر مربع در یکی از خیابان‌های شهرک، متری 15 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و پارکینگ و انباری تنها امکانات این واحد است.

nqnd4zc37v25vrwk7hi.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها