کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوسانات قیمت تیرآهن در نیمه اول تیرماه


کد خبر : ۵۰۸۷۵پنجشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷:۲۵۴۲۱۶ بازدید

همزمان با آغاز تیرماه، بازار آهن‌آلات با نوسانات چشمگیری رو به رو شد. بازار ملتهب چند هفته اخیر بر قیمت تمامی مقاطع فولادی اثر ...

آهن‌پرایس- همزمان با آغاز تیرماه، بازار آهن‌آلات با نوسانات چشمگیری رو به رو شد. بازار ملتهب چند هفته اخیر بر قیمت تمامی مقاطع فولادی اثر گذاشت و تیرآهن نیز از این امر مستثنا نبود. با افزایش قیمت میلگرد آجدار در بازار، دیگر محصولات همچون تیرآهن، نبشی و ناودانی روند صعودی را پیش گرفتند.

هفته اول تیرماه قیمت آهن‌آلات بصورت لحظه‌ای رشد می کرد و متقاضیان به دلیل التهابات چشمگیر بازار آهن از معامله خودداری می‌کردند. طی این هفته قیمت تیرآهن سایز 14 ذوب آهن اصفهان میانگین 30 تومان در هر شاخه افزایش یافت. این افزایش قیمت تنها برای تیراهن ذوب آهن اصفهان رخ نداد بلکه تیرآهن سایز 14 فایکو نیز میانگین با 40 تومان افزایش در بازار اهن تهران عرضه شد.

روند صعودی قیمت در بخش تیرآهن پس از دو هفته متوقف شد و در نیمه دوم تیرماه قیمت تیرآهن با ثبات نسبی همراه بود. اگرچه این محصول هر روزه با نوسان 5 الی 7 تومانی همراه است اما در مدت زمانی که بازار آهن ملتهب شده بود، تیرآهن نیز از این امر تأثیر گرفت و با افت و خیز نسبتا زیادی همراه بود. 

اگرچه این وضعیت ملتهب بازار در افزایش قیمت تمامی مقاطع فولادی تأثیر گذار بود، اما با گذشت چند هفته این افت و خیز ها کمی آرام شد و هم اکنون شاهد ثبات نسبی در بازار آهن هستیم. با شرایط موجود نمی توان تضمین کرد که این ثبات قیمتی ادامه دار باشد زیرا روز گذشته نیز شاهد افزایش یا کاهش 10 الی 20 تومانی در برخی از مقاطع بودیم بنابراین پیش بینی در مورد آینده بازار اهن الات کمی سخت است و نمی توان با اطمینان بیان کرد که آیا روند بازار کاهشی پیش می رود یا شاهد افزایش قیمت محصولات طی روزهای آینده خواهیم بود! 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها