کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سومین کشتیرانی بزرگ جهان دیگر با ایران کار نمی‌کند


کد خبر : ۵۰۷۰۸شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰:۱۹۴۹۷۲ بازدید

شرکت فرانسوی سی‌ام‌ای سی‌جی‌ام (MA CGM) اعلام کرد در پی وضع تحریم‌های جدید دولت ترامپ علیه ایران همکاری خود را با این کشور قطع می‌کند.
سومین کشتیرانی بزرگ جهان دیگر با ایران کار نمی‌کندسومین کشتیرانی بزرگ جهان دیگر با ایران کار نمی‌کند

شرکت فرانسوی سی‌ام‌ای سی‌جی‌ام (MA CGM) اعلام کرد در پی وضع تحریم‌های جدید دولت ترامپ علیه ایران همکاری خود را با این کشور قطع می‌کند.

رودولف سعاده، مدیرعامل این شرکت روز شنبه ودر یک نشست اقتصادی در جنوب فرانسه اعلام کرد‌: «ما با توجه به عملکرد دولت ترامپ تصمیم گرفته‌ایم به ارائه خدمات به ایران پایان بدهیم.»

وی افزود: «رقبای چینی ما کمی در این باره تردید دارند، شاید رابطه آنها با ترامپ به گونه‌ دیگری باشد، اما ما مطابق قواعد رفتار می‌کنیم.»

مدیر عامل این شرکت تصریح کرد که همکاری این شرکت کشتیرانی را با شریک ایرانی‌اش یعنی شرکت «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» به حال تعلیق درآمده و این شرکت نمی‌خواهد به تمامی از قواعد سرپیچی کند چراکه از منظر تجاری حضور وسیعی در ایالات متحده دارد.

مقامات این شرکت اعلام کرده‌اند که تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین هنوز در حوزه کشتیرانی تأثیر آشکاری نداشته است اما همزمان متذکر شده‌اند که به دقت پیگیر واکنش چین و کشورهای شرق آسیا در این زمینه هستند.

پیش از این نیز دیگر شرکت‌های کشتیرانی بزرگی نظیر «مرسک لاین» از دانمارک و «ام‌سی‌اس» از سوییس اعلام کرده بودند که با ایران همکاری نخواهند کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها