کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد دادستان‌کل‌کشور از حضور زنان در ورزشگاه‌ آزادی


کد خبر : ۵۰۲۷۸دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱:۰۸۱۰۴۳ بازدید

با اینکه حضور خانواده ها در استادیوم آزادی برای دیدن بازیهای تیم ملی در جام جهانی اتفاق بسیار مثبتی ارزیابی شده اما این ماجرا منتقدان خاص ...

با اینکه حضور خانواده ها در استادیوم آزادی برای دیدن بازیهای تیم ملی در جام جهانی اتفاق بسیار مثبتی ارزیابی شده اما این ماجرا منتقدان خاص خودش را هم دارد نمونه اش حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری که در مراسم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضا به پخش بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی اشاره کرده و گفته:” ما مخالف شادی نیستیم اما شاهد بودیم و دیدیم برخی روزنامه تیتر زدند که “آزادی آزاد شد.

تحت همین عنوان زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را دراستادیوم جمع کردند و عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را برداشتند و شروع به آواز و رقاصی کردند؛ آیا خانواده‌های شهدا که این سرمایه‌های عظیم را دادند این هدف را داشتند؟ خطابم به مدیرانی است که خبر داریم در پشت صحنه در دفتر کارشان نشسته‌اند و مورد اعتراض قرار گرفته اند می‌گویند باید برای هدف خود گام به گام جلوبرویم؛ گام به گام یعنی به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شود که شرم می‌کنم بگویم. اگر فکر می‌کنید با سیاست شیطانی می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید. متاسفانه در برخی مراکز مدیریت لانه کردند و دارند به این انقلاب و خون شهدا خیانت می‌کنند؛ این درد را انسان به کجا ببرد.”



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها