کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روند صعودی قیمت آهن‌آلات در اولین روز پس از ماه رمضان


کد خبر : ۵۰۰۱۵یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۳۴۳۲۱۳ بازدید

پس از اتمام تعطیلات عید فطر و همچنین ماه رمضان، در اولین روز از هفته جاری شاهد افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار هستیم.

آهن‌پرایس- پس از اتمام تعطیلات عید فطر و همچنین ماه رمضان، در اولین روز از هفته جاری شاهد افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار هستیم. از حدود سه هفته گذشته این روند توسط اکثر کارشناسان و فعالان بازار پیش بینی شده بود و ما نیز بارها در اخبار هایمان از افزایش قیمت پس از ماه رمضان خبر داده بودیم. در حال حاضر شاهد محقق شدن پیش بینی ها هستیم.

از حدود یک هفته گذشته و زود تر از موعد قیمت ها در بازار شروع به افزایش کرد و این روند تا به امروز ادامه پیدا کرده است. در هفته گذشته قیمت تمام مقاطع فولادی افزایش یافت و ورق ها در اکثر روز ها اعلم قیمت نشد. قیمت میلگرد اجدار از مرز 3000 تومان گذشت و در دیگر مقاطع شاهد افزایش 100 تا 150 تومانی بودیم که این افزایش قیمت هر روزه اتفاق می افتاد.

در حال حاضر برخی از کارخانه های تولید کننده مقاطع از جمله میلگرد و پروفیل اعلام قیمت نموده اند. قیمت قوطی پروفیل امروز افزایشی می باشد. در حال حاضر قیمت قوطی آهن بطور میانگین 40 تومان افزایش یافته است. اما طبق تجربه این افزایش قیمت در طول روز ادامه خواهد داشت و اعلام قیمت از سوی کارخانه های تولید کننده با تایید مجدد می باشد.

قیمت میلگرد نیز در حال حاضر تنها از سوی دو کارخانه ظفربناب و شاهرود اعلام شده است. کارخانه شاهرود قیمت میلگرد خود را 30 تومان افزایش داده است. همچنین کارخانه ظفربناب نیز پس از 75 تومان افزایش اقدام به معامله نموده است. در حال حاضر قیمت میلگرد ظفربناب سایز 14، 3205 تومان می باشد.

با توجه به وضعیت بازار اهن الات طی روز های اخیر، پیش بینی می شود امروز روند بازار آهن آلات صعودی طی شود و احتمال ادامه آن تا پایان خرداد ماه وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها