کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت تعرفه واردات خودرو به سال 96


کد خبر : ۴۹۹۸۱شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰:۳۶۲۳۷۲۳ بازدید

عضو شورای رقابت از ساماندهی بازار خودرو ظرف یکماه آینده خبر داد و گفت: تعرفه خودروهای وارداتی باید در مدت سه ماه، به تعرفه‌های مشخص ...
بازگشت تعرفه واردات خودرو به سال 96بازگشت تعرفه واردات خودرو به سال 96

عضو شورای رقابت از ساماندهی بازار خودرو ظرف یکماه آینده خبر داد و گفت: تعرفه خودروهای وارداتی باید در مدت سه ماه، به تعرفه‌های مشخص در سال ۹۶ برگردد.

ولی ملکی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد، از ساماندهی بازار خودرو طی یک ماه آینده خبرداد و افزود: تعرفه خودروهای وارداتی که تا ۴۰ درصد افزایش یافته بود، باید در مدت سه ماه به تعرفه های مشخص شده در سال ۹۶ برگردد.

وی با بیان اینکه تعرفه خودروهای وارداتی باید تا سال ۱۴۰۰، سالانه پنج درصد کاهش یابد تا در نهایت به ۲۰ درصد برسد، اظهار داشت: قیمت خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان با در نظر گرفتن تورم بخشی به دلیل کاهش کیفیت و بهره وری، حدود هفت درصد افزایش خواهد یافت.

سخنگوی کمیسون صنایع و معادن و نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختلاف قیمت خودرو میان کارخانه و بازار، به سبب هجوم سرمایه های سرگردان به این بخش به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه در بازار خودرو احتکاری صورت نگرفته است، افزود: طی مدت هشت روز، دو شرکت خودرو سازی ایران خودرو و سایپا می توانند روزانه دو هزار و ۵۰۰ خودرو و در مجموع ۲۰ هزار خودرو را تولید کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها