کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید مسکن از زبان رئیس کمیسیون تخصصی املاک کشور


کد خبر : ۴۹۶۷یکشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲:۵۸۶۰۶۰ بازدید

رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور با بیان اینکه الان بهترین زمان برای خرید مسکن است، گفت: کاهش نرخ دلار و سکه موجب ثبات قیمت مسکن شده است.

مصطفی قلی خسروی در پاسخ به این سوال که برخی از کارشناسان و مشاوران املاک معتقد هستند این روزها بهترین زمان برای خرید مسکن است گفت: آمارهای سامانه ثبت املاک نشان می‌دهد که خرید و فروش مسکن در تهران و کل کشور رونق مناسبی گرفته است،بنابراین روند بازار مسکن روند رو به بهبود است. 

قلی خسروی با بیان اینکه چون قیمت مسکن جهشی رشد نکرده و افزایش کمتر از نرخ تورم مسکن یک موضوع طبیعی است، تاکید کرد: نبود هیجان کاذب و سفته‌بازی باعث شده تا قیمت مسکن در سال جاری برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها افزایش قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد.

رئیس کمیسون تخصصی مشاوران املاک کشور گفت: الان بهترین زمان برای خرید مسکن است و چون نرخ دلار و سکه کاهش یافته است مطمئنا ثبات قیمت مسکن را در روزها و هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود.

به گفته وی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه جاری کل قراردادهای ثبت‌شده در سامانه املاک در تهران 1361 قرارداد بوده که شامل 803 قرارداد مبایعه‌نامه، 725 قرارداد اجاره‌نامه، 80 قرارداد پیش‌فروش، 31 قرارداد هبه و وقف و 22 قرارداد سرقفلی است.

قلی‌ خسروی گفت: در کل کشور نیز 129 مورد مبایعه‌نامه و 1042 مورد اجاره‌نامه به ثبت رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها