کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید پراید هاچ بک دست دوم


کد خبر : ۴۹۳۴۲شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵:۰۴۴۹۸۲ بازدید

با توقف تولید پراید هاچ بک دیگر شانس خرید مدل صفر آن از بین رفته‌ و در نتیجه طرفداران خرید پراید هاچبک دست دوم بیشتر هم شده ‌است. این افراد چاره‌ای ندارند جز اینکه تمام سایت دیوار را هر روز ...

پراید هاچبک

تعطیلات با پراید !

با توقف تولید پراید هاچ بک دیگر شانس خرید مدل صفر آن از بین رفته و در نتیجه طرفداران خرید پراید هاچبک دست دوم بیشتر هم شده است. این افراد چارهای ندارند جز اینکه تمام سایت دیوار را هر روز جست و جو کنند تا شاید صاحبان پرایدهای جمع و جور ارزان تصمیم به فروش خودرویشان بگیرند.

سه ماه آخر سال شاید بدترین زمان برای خرید خودرو نو باشد. فرض کنید شما اسفند سال 96 خودرو صفری میخرید اما موقع فروش مشتری به این فکر نمیکند که تولید این خودرو تنها چند روز تا سال 97 فاصله داشته بوده و با همین استدلال کمی از قیمت آن میاندازد. با این حال خرید خودرو در نزدیکی تعطیلات عید آنقدر ضروری هست که نداشتن آن میتواند 13 روزتان را خراب کند. تعطیلات نوروزی تنها زمان مناسب برای سفر بدون منت رئیس و مدیر است. اگر ماشین نداشته باشید این 13 روز برای دید و بازدیدهای عید باید مدام آژانس بگیرید و به خاطر نبود کافی تاکسی با افزایش قیمت تاکسیرانیهای آنلاین روبرو شوید. برای همین خرید یک پراید هاچ بک دست دوم در این شرایط نه به بودجه غیرممکنی نیاز دارد و نه اجازه میدهد که تعطیلاتتان را در افسردگی و بیکاری به سر کنید.

برای خرید یک هاچ بک صفر باید 21 میلیون تومان پول داشته باشید. دست و پا کردن این پول شاید روزهای دیگر سال برای شما سخت نباشد اما در نزدیکی عید وقتی قرار است بودجهای را صرف خرید لباس، میوه، آجیل و شیرینی کنید بهتر است قید ماشین نو را بزنید و سوار مدل چندسال قدیمیتر شوید. مثلا خرید پراید هاچ بک دست دوم سال 75 سالم حداکثر به شش میلیون تومان پول نیاز دارد. تولیدات سالهای 72 تا 76 پراید هاچ بک کرهای هستند. البته برخی از آنها هم تنها در موتور خود نشانه کرهای بودن را دارند و بقیه اجزا آن در ایران مونتاژ شدهاند. قیمت این مدلها معمولا از حدود هفت میلیون تومان شروع میشوند و به 8 میلیون تومان میرسند. این پرایدها به خاطر افتخار کرهای بودنشان دیگر بیشتر از این از قیمت نمیافتند. چرا که گروهی از علاقهمندان سبک زندگی خود را با راندن همین پرایدهای کوچک کرهای تعریف میکنند.

خرید پراید هاچ بک دست دوم برای تعطیلات عید نفع دیگری هم دارد: این خودرو در صورت خرابی هیچ گاه شما را در جاده نمیگذارد. تعداد تعمیرکارانی که با زیر و بم پراید آشنا هستند آنقدر زیاد هست که کارتان را زودتر از خودروهای جدید تر راه میاندازد. تجهیزات این خودرو هم در همه شهرها و روستاها پیدا میشود.

ممکن است تعلق خاطری هم به آن پرایدهای کرهای نداشته باشید. در این صورت پراید نسیم نیز مدل ایرانی شده هاچ بک کرهای است. صندلیهایش نو، نسبتا راحت‌  و از امکانات بیشتری هم برخوردار است. پراید هاچ بک 111 از سال 88 به بازار ایران آمد پس قدیمیترین مدلی که از آن پیدا میکنید تولید 8 سال قبل است. برخلاف هاچ بک کرهای، این یکی ترمز ایبیاس و شیشههای جلو برقی دارد. خرید پراید هاچ بک دست دوم برای شما نفع دیگری هم خواهد داشت و آن این است که به زودی شاید افزایش قیمت این پرایدها خواهیم شد. در حال حاضر بازه قیمتی آن در وب سایت دیوار گستردهتر از پراید قدیمی ساخت کره بوده و حدودا مدل 1388 آن 12 میلیون تا 14 میلیون تومان و مدل 1392 آن تقریبا 19 میلیون تومان قیمت دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها