کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ مرد جوان در ویلای 2 طبقه بر اثر طغیان رودخانه فشم


کد خبر : ۴۹۳۰۲پنجشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۵۱۱۷۴۷ بازدید

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از طغیان آب در رودخانه فشم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه و بالا آمدن آب، مرد جوان در زیرزمین ویلای دو طبقه جان باخت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر طغیان آب رودخانه در فشم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در محدوده فشم، طغیان و بالا آمدن آب سطح رودخانه، حادثه ورود آب به چندین منزل به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود دو گروه نجات و ستاد بحران شهرداری منطقه چهار به همراه چندین دستگاه لودر و بیل مکانیکی در ساعت 19:05 روز گذشته به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: به علت بارش شدید در روز گذشته، ریزش کوه به داخل رودخانه، مسدود شدن بخشی از مسیر و بالا آمدن سطح آب اتفاق افتاده و باعث نفوذ آب به چند منزل و قهوه‌خانه در حاشیه رودخانه شده بود البته ریزش سنگ به چند منزل و قهوه‌خانه خساراتی را نیز وارد کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از منازل (ویلایی دو طبقه) در قسمت زیرزمین کاملاً آبگرفتگی رخ داده و احتمال می‌رفت که فرد یا افرادی داخل این ویلا حضور داشته باشد  که از همان شب گذشته آتش‌نشانان با کمک خودروهای راه‌سازی و عوامل راهداری عملیات نجات را آغاز کردند، با  پایین آمدن سطح آب توانستند به داخل ویلا نفوذ کرده و عملیات آب‌کشی از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شد.

ملکی تصریح کرد آتش‌نشانان دقایقی قبل موفق شدند جسد مرد حدوداً 25 ساله افغانستانی را از قسمت زیرزمین خارج کند، در نهایت عملیات در ساعت 15:15 امروز پایان یافت و آتش‌نشانان محل حادثه را به مسئولان محلی تحویل دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها