کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین گوشی‌های ضد آب سال 2018


کد خبر : ۴۸۹۷۴چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹:۱۹۸۵۰۷ بازدید

ضد آب شدن گوشی‌ها یک پیشرفت بسیار بزرگ در این صنعت بود و باعث شد تا محدودیت‌هایی که کاربران در استفاده از گوشی خود در زیر آب یا در ...

دیجی‌رو: ضد آب شدن گوشی‌ها یک پیشرفت بسیار بزرگ در این صنعت بود و باعث شد تا محدودیت‌هایی که کاربران در استفاده از گوشی خود در زیر آب یا در استخر و ساحل دریا داشتند، از میان برداشته شود. با توجه به اهمیت بالای این قابلیت و توجه ویژه‌ای که خریداران در هنگام تهیه یک گوشی جدید نسبت به این موضوع دارند، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به برترین گوشی‌های ضد آبی که تاکنون روانه بازار شده‌اند، بپردازیم. پس با معرفی 11 گوشی هوشمند ضد آب برتر سال 2018 (تا بهار 97) با ما همراه باشید.


1- ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)

b4p6vjejatx0c1q5k9y9.jpg

پرچمدار اخیر ال جی با تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل معرفی شد و توانست نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند. ال جی جی 7 تینکیو تمرکز ویژه‌ای بر قابلیت‌های هوش مصنوعی، به خصوص در بخش دوربین داشته و می‌تواند کیفیت عکس‌های شما را به شکل بسیار قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. این محصول جدید ال جی همچنین اولین گوشی هوشمندی است که به یک دکمه اختصاصی برای فعال کردن گوگل اسیستنت مجهز شده است. از لحاظ ظاهری هم یکی از جالب توجه‌ترین نکات، فرورفتگی و قسمت زائده مانند بالای نمایشگر است که باعث شده شباهت زیادی به آیفون ایکس اپل داشته باشد. اما در مجموع آنچه که باعث شده ال جی جی 7 تینکیو در لیست ما جای گیرد، قابلیت ضد آب بودن آن است.



2- سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 and S9 Plus)

guou12vc3vw1pizxf48.jpg

سامسونگ امسال پرچمدارهای خود را با کم‌ترین تغییرات ظاهری نسبت به مدل‌های سال گذشته روانه بازار کرد. گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نسبت به قبل افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای داشتند و البته مدل پلاس برای اولین بار در سری گلکسی اس به دوربین دوگانه مجهز شده است. پرچمدارهای جدید سامسونگ اولین محصولاتی بودند که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 مجهز می‌شدند و این چیپ پردازشی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به شمار می‌رود. یکی دیگر از فناوری‌های اضافه شده به این دو گوشی قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 960 فریم در ثانیه است.



3- آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X)

cmjbe37yrafph4romx6v.jpg

این گوشی هوشمند فوق العاده قدرتمند دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع اولد است و برای اولین بار در سری آیفون، دکمه هوم از جلوی بدنه حذف شده و بنابراین حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریک و ظریف شده‌اند. دوربین این مدل هم بسیار بهتر از قبل شده و شاهد اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند تثبیت نوری تصویر به هر دو لنز دوربین دوگانه پشتی هستیم. اگر از طرفداران محصولات اپل هستید، آیفون ایکس بهترین گوشی هوشمند عرضه شده توسط این شرکت تا به امروز است و قابلیت ضد آب بودن آن هم می‌تواند به شما اطمینان خاطر بیشتری برای استفاده در تمام شرایط آب و هوایی و در تمام مکان‌ها بدهد.



4- گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2)

g4xsaf3wggg5lh85mje4.jpg

به جرأت می‌توان گفت مهم‌ترین نقطه قوت گوگل پیکسل 2 دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی آن است که با وجود دارا بودن تنها یک لنز قادر به اعمال افکت‌هایی نظیر بوکه (محو و تار شدن پس زمینه عکس) جهت عمق بخشیدن به تصویر است. از دیگر مشخصات پیکسل 2 می‌توان به چیپ پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 835 اشاره کرد که سال گذشته و در زمان عرضه این گوشی، قدرتمندترین پردازنده دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شد. اما مهم‌ترین مزیتی که گوشی‌های ساخت گوگل و در نتیجه سری پیکسل دارند، ارائه به‌روزرسانی سریع‌تر اندروید برای آن‌ها است.



5- نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco)

2bm4764r53a00p7pcsqo.jpg

نوکیا 8 سیروکو یکی از این گوشی‌ها است که از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره برده و حاشیه‌های بسیار باریکی نیز در اطراف نمایشگر خود دارد. این گوشی در پشت بدنه خود از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند و سیستم عامل سبک اندروید وان به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. نوکیا 8 سیروکو یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که با گوشی‌های نوکیا خاطره خوشی داشته و البته به دنبال قابلیت‌های به‌روزی مانند ضد آب بودن هم هستند.



6- ال جی وی 30 اس تینکیو و ال جی وی 30 (LG V30S ThinQ and V30)

ku5deq2vwm3tyzfz55vq.jpg

 این گوشی از صفحه نمایشی 6 اینچی برخوردار بوده و در پشت بدنه خود از یک لنز زاویه باز در کنار لنز استاندارد خود استفاده می‌کند. چیپ پردازشی به کار رفته در ال جی وی 30 اس از نوع اسنپدراگون 835 است که با وجود گذشت یک سال از عمر آن همچنان یکی از قدرتمندترین تراشه‌های پردازشی موبایل محسوب می‌شود. مهم‌ترین قابلیتی که به وی 30 اس اضافه شده و در مدل استاندارد ال جی وی 30 وجود نداشت، هوش مصنوعی پیشرفته آن است که عملکردی مشابه با ال جی جی 7 تینکیو دارد.



7- سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت (Sony Xperia XZ2 and XZ2 Compact)

iav0jtg3pj51tuqu3i92.jpg

سونی با طراحی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت از جنس فلز و شیشه، سامسونگ را به مبارزه طلبیده و رقبایی جدی برای خانواده گلکسی اس 9 را روانه بازار کرده است. با اینکه ایکس زد 2 با صفحه نمایش 5.7 اینچی خود کمی بزرگ‌تر از مدل کامپکت 5 اینچی است، اما این مدل کوچک به شکل اعجاب‌آوری تقریباً تمامی خصوصیات مدل اصلی را دارا می‌باشد. قابلیت شارژ بی‌سیم، چیپ پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 845 و دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی از جمله مواردی هستند که باعث شده نتوان اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت را نادیده گرفت. البته در کنار همه این‌ها باید قابلیت ضد آب بودن را هم به پرچمدارهای سونی اضافه کرد.



8- سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو (Samsung Galaxy S8 Active)

aklbf7kh7o75jngblti.jpg

اگر به دنبال خرید محصولی رده بالا با مقاومت بسیار بالا هستید، بهتر است مدل‌های شیک و ظریف را بی‌خیال شده و به سراغ گلکسی اس 8 اکتیو بروید. این گوشی که در واقع مدلی زمخت و درشت از پرچمدارهای سال گذشته سامسونگ محسوب می‌شود، بدنه‌ای از جنس فلز داشته و علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب، در برابر ضربات فیزیکی هم مقاومت زیادی دارد. همچنین باتری این مدل ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی داشته و در مقایسه با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مدل گلکسی اس 8، از طول عمر بالاتری برخوردار می‌باشد. این گوشی ضد ضربه و ضد آب قیمتی در حدود 850 دلار دارد.



9- موتورولا موتو ایکس 4 (Motorola Moto X4)

sddlwdx9trtfl8zi254j.jpg

با اینکه قابلیت ضد آب بودن بیشتر در گوشی‌های گران قیمت دیده می‌شود، اما این بدان معنی نیست که همه گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر از این قابلیت بی‌بهره‌اند. یکی از مثال‌هایی که در این مورد می‌تواند مطرح کرد، موتورولا موتو ایکس 4 است. این گوشی با وجود دارا بودن قابلیت‌هایی نظیر ضد آب بودن، دوربین پشتی دوگانه، اتصال NFC و حافظه داخلی قابل توسعه از طریق کارت‌های میکرو اس دی، قیمتی تنها در حدود 400 دلار دارد که بسیار قابل توجه است. موتورولا موتو ایکس 4 قابلیت‌های نرم افزاری بسیار جالبی هم دارد که از آن جمله می‌توان به پشتیبانی از چندین دستیار صوتی مجازی از قبیل آمازون الکسا، اشاره کرد.



10- آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

fsa8vymzl0geua6byt3.jpg

کاور پشتی این گوشی‌ها از جنس شیشه پوشیده شده، دوربین‌ آن‌ها به شدت بهبود یافته، سنسورها و پردازنده سیگنال تصویر جدید به آن‌ها اضافه شده و البته به قابلیت شارژ بی‌سیم نیز مجهز گردیده‌اند. با اینکه این دو گوشی به اندازه آیفون ایکس انقلابی و نوآورانه نیستند اما همچنان از قدرت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار بالایی بهره برده و البته قیمت پایین‌تری هم دارند. در حالی که آیفون ایکس قیمتی در حدود 1000 دلار دارد، می‌توانید گوشی‌های ضد آب آیفون 8 و 8 پلاس را با قیمت 699 و 799 دلار تهیه کنید.



11- سامسونگ گلکسی نوت 8

3o0onr9alq9gjcvazx.jpg

با وجود اینکه گوشی‌های سری گلکسی اس به عنوان پرچمدارهای اصلی سامسونگ شناخته می‌شوند، اما پیشرفته‌ترین محصولی که این شرکت کره‌ای همه ساله روانه بازار می‌کند، از خانواده گلکسی نوت است. گلکسی نوت 8 هم با اینکه سال گذشته عرضه شده بود اما همانند گلکسی اس 9 پلاس به دوربینی با لنز دوگانه مجهز است. البته نباید فراموش کرد که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت سری نوت، قلم استایلوس اختصاصی آن موسوم به اس پن است که قابلیت‌ها و امکانات فراوانی را به این گوشی‌ها اضافه می‌کند. دستیار صوتی بیکسبی، چیپ پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 835 و قابلیت باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره، از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به گلکسی نوت 8 هستند. البته دلیل اصلی ما برای اضافه کردن نام این گوشی در لیست خود، ضد آب بودن آن است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها