کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توسعه نهادهای کارآفرینی در دستور کار وزارت کار


کد خبر : ۴۸۹۱۸دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸:۴۸۷۴۴ بازدید

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی گفت : توسعه نهادهای کارآفرینی یکی از طرح های وزارت کار در گسترش و ...

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی گفت : توسعه نهادهای کارآفرینی یکی از طرح های وزارت کار در گسترش و تقویت کارآفرینی در سال جاری به شمار می رود .

عیسی منصوری در گفت و گو با تسنیم درباره توسعه نهادهای کارآفرینی گفت: مراکز خدمات مشاوره کارآفرینی را نیز با هدف توسعه نهادهای کارافرینی در سراسر کشور راه اندازی کرده ایم و اکنون کوشش داریم از ظرفیت این مراکز برای اکوسیستم کارافرینی استفاده کنیم .

وی تاکید کرد : از ابتدای سال جاری چند طرح اصلی درحوزه توسعه کارآفرینی آغاز کرده ایم . هماهنگی افراد در مراکز خدمات مشاوره و کارآفرینی برای آموزش و مشارکت در طرح ها ازجمله برنامه های معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال به شمار می رود.

منصوری اظهار کرد : طرح های ارائه تسهیلات برای اشتغال فراگیر و روستایی ظرفیتی برای کمک به سرمایه گذاری است و انتظار داریم مشاوره های پیش و پس از اجرا و در هنگام پیاده سازی طرح ها از سوی مراکزمشاوره اطلاع رسانی و کارافرینی انجام شود.

منصوری افزود : در مباحث مربوط به ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی خدمات مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی کمک می کند که بازار خارج از عرف در مناطق تشکیل نشود و در سرمایه گذاری ها از افراد متخصص استفاده شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها