کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ‌های جدید ویزیت پزشکان اعلام شد


کد خبر : ۴۸۸۰۱سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۳۵۱۸۱۲۱ بازدید

طبق مصوبه دولت مدت زمانی که به طور متوسط باید برای ویزیت بیماران صرف شود به ترتیب برای پزشک عمومی 15 دقیقه، برای پزشک متخصص ...

ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:

بر این اساس ویزیت پزشک عمومی 24/500 تومان، ویزیت متخصص 38/400 تومان و ویزیت فوق تخصص 47/900 تومان در بخش خصوصی است. این تعرفه در بخش دولتی به این ترتیب است که ویزیت پزشک عمومی 11/800 تومان، ویزیت پزشک متخصص 14/800 تومان و ویزیت فوق تخصص 17/800 تومان است.

طبق مصوبه دولت مدت زمانی که به طور متوسط باید برای ویزیت بیماران صرف شود به ترتیب برای پزشک عمومی 15 دقیقه، برای پزشک متخصص 20 دقیقه و برای پزشک فوق تخصص 25 دقیقه است.

حریرچی درباره جزئیات تعرفه‌های 97 گفت: طبق مصوبه دولت، بیمه‌ها در تعرفه خصوصی فقط معادل تعرفه دولتی را پوشش می‌دهند بنابراین مردمی که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند در بخش بستری ۱۰ درصد تعرفه دولتی و در سرپایی ۳۰ درصد تعرفه دولتی را می‌پردازند. اگر مردم به بخش خصوصی مراجعه کنند باید
ما به التفاوت تعرفه بخش دولتی و خصوصی را هم پرداخت کنند. 

او افزود: بنابراین در سال ۹۷ ویزیت شش درصد، جزء حرفه‌ای (K) صفر درصد، جزء فنی ۲.۵ درصد، هتلینگ هشت درصد و سبد دارو طی یک سال ۹ درصد که زیر نرخ تورم است، رشد داشته‌اند. این تعرفه‌ها از ابتدای سال جدید اعمال می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها