کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دوربین سایبر شات جدید سونی وارد بازار شد


کد خبر : ۴۸۶۵دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶:۳۰۴۹۱۹ بازدید

سونی مدل جدیدی از سری دوربین‌های سایبرشات خود را روانه بازار کرده که نسبت به مدل‌های قدیمی از امکانات متنوع‌تری برخوردار است.

این دوربین سایبر شات به نام RX100 III جایگزینی برای RX100 II محسوب می‌شود که نسبت به مدل‌های قبلی حاوی به روزرسانی‌های محدودی بود.

اولین دوربین سایبرشات از این سری به نام RX100 در سال 2012 عرضه شد و راه را برای عرضه دوربین‌های دیجیتالی که از قابلیت نشانه گیری و عکاسی سریع با کیفیت و دقت بالا (point-and-shoot) برخوردار بودند را هموار کرد.یکی از ویژگی‌های مهم این دوربین قابلیت OLED EVF یا نمایاب الکترونیک OLED است که نحوه مشاهده تصویر و تنظیم کادر عکس را به نحو چشمگیری ارتقا می‌بخشد و جزییات و فوکوس عکس را به طور خودکار اصلاح می‌کند.

 

02unf9svryqbmvs17c3.jpg

 

فاصله کانونی 24 تا 70 میلیمتری و دیافراگم گسترده‌تر F1.8-F2.8 از جمله دیگر ویژگی های نمایاب الکترونیک OLED این دوربین دیجیتال سایبرشات است. در این دوربین از پردازنده BIONZ X استفاده شده و دقت تصاویر گرفته شده با استفاده از آن به 20.1 مگاپیکسل می‌رسد.

سونی همچنین از افزایش سرعت پردازش عکس‌ها و کارآیی بالاتر این دوربین نسبت به مدل های قدیمی تر خبر داده است. این دوربین برای ضبط تصاویر ویدیویی با دو کیفیت نیز قابل استفاده  است. در حالت اول تصاویر با فرمت mp4 برای به اشتراک گذاری در اینترنت ضبط می شوند و در حالت دوم ویدیو با کیفیت بالای XAVC-S با سرعت 50 مگابیت در ثانیه و با ضبط 120 فریم در ثانیه تهیه می شود که ویرایش ویدیو برای استفاده‌های حرفه‌ای را ممکن می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها