کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت بازار آهن‌آلات تهران


کد خبر : ۴۸۶۰۱سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۱۷۳۹۲۱ بازدید

بازار آهن‌آلات پس از این که طی هفته ابتدایی اردیبهشت ماه روندی کاهشی را آغاز کرد، از حدود دو روز گذشته مجددا شاهد افزایش قیمت برخی ...

آهن‌پرایس- بازار آهن‌آلات پس از این که طی هفته ابتدایی اردیبهشت ماه روندی کاهشی را آغاز کرد، از حدود دو روز گذشته مجددا شاهد افزایش قیمت برخی از کارخانه بوده ایم. افزایش قیمتی که می تواند برای متقاضیان خرید نگران کننده باشد چرا که این افزایش نسبی قیمت ها می تواند موجب آغاز یک دوره نوسان قیمت در بازار آهن آلات شود.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش قیمت های چند کارخانه میلگرد سازی، پروفیل سازی و حتی تیرآهن های انبار تهران می باشد. بر اساس اطلاعات بدست امده از نوسانات قیمتی به این مهم دست یافتیم که در حال حاضر تنها دو تا سه کارخانه در هر بخش از مقاطع فولادی اقدام به افزایش قیمت هایشان کرده اند و دیگر کارخانه ها فعلا قیمت هایشان را ثبات اعلام نمودند. اما همین دو تا سه کارخانه در هر بخش از مقاطع می تواند هشداری به متقاضیان خرید اهن آلات باشد. چرا که معمولا کارخانه های فولادی به تبعیت از یکدیگر اقدام به افزایش قیمت هایشان می کنند و امکان دارد دیگر کارخانه ها نیز همچون این چند کارخانه طی روز های اینده قیمت های خود را افزایش دهند.

کارخانه میلگرد حسن رود انزلی در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار خود را 35 تومان افزایش داد. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 حسن رود 2665 تومان می باشد. در سمتی دیگر شاهد افزایش قیمت دو کارخانه آناهیتا گیلان و پرشین فولاد نیز بوده ایم. این دو کارخانه نیز همچون کارخانه حسن رود قیمت هایشان را به ترتیب 20 و 15 تومان افزایش دادند. در حال حاضر قیمت میلگرد آناهیتا 2720 و میلگرد پرشین فولاد 2640 تومان می باشد.

با توجه به وضعیت بازار اهن، در بخش قوطی پروفیل ها نیز افزایش نسبی قیمت مشاهده می شود. کارخانه جهان پروفیل در روز گذشته پس از افزایش 30 تومانی قیمت هایش، نرخ پروفیل 5/2 میل را 3180 تومان اعلام نمود.

بررسی قیمت های تیرآهن نشان دهنده افزایش قیمت تیرآهن ذوب اهن اصفهان در بنگاه تهران می باشد. قیمت تیرآهن سایز 20 ذوبی در روز گذشته 5000 تومان افزایش یافت. در حال حاضر نرخ این مقطع فولادی 867000 تومان به ازای هر شاخه می باشد.

با توجه به این موضوع که افزایش قیمت کارخانه ها بر بازار آهن تهران اثر گذار می باشد، احتمال افزایش قیمت ها در بازار آهن شادآباد نیز وجود دارد و قطعا قیمت ها درب بنگاه نیز با افزایش اندکی مواجه خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها