کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس به کانال 76 هزار واحد بازگشت


کد خبر : ۴۸۱۹شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷:۵۲۲۰۶۵ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با تاثیر منفی شرکت‌های بانکی، پتروشیمی، سیمانی و خودرویی 74 واحد منفی شد و به کانال 76 هزار واحد بازگشت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام ،شاخص کل بورس با تاثیر منفی شرکت‌های بانکی، خودرویی، سیمان و مخابراتی با کاهش 74 واحدی به کانال 76 هزار واحد بازگشت و ارزش کل بازار نیز به کمتر از 370 هزار میلیارد تومان رسید.

بر اساس این گزارش مخابرات ایران، گروه مپنا، گسترش نفت گاز پارسیان، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین، بانک صادارت ، بانک ملت، ایران خودرو، بانک پاسارگاد، سایپا، توسعه معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری خوارزمی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشته‌اند.

در مقابل هم پالایش نفت بندرعباس، زامیاد، فراروده‌های نسوز، فولاد امیر کبیر کاشان، فروسیلیس و تهران شیمی ضمن افزایش قیمت بیشترین تاثیر افزایشی را بر شاخص داشتند.

در گروه بانکی اکثر بانک‌ها کاهش قیمت داشته‌اند به طوری که بانک صادرات نزدیک به 4 درصد، بانک ملت 2درصد، بانک تجارت یک درصد، بانک پاسارگارد 1.5 درصد، بانک پارسیان 0.5 درصد و پست بانک نیز ضمن صف فروش نزدیک به 3 درصد کاهش قیمت داشت؛ امروز در حالی پست بانک با کاهش قیمت با صف فروش همراه شد که اخیرا سهام‌دار عمده از لزوم حمایت از شرکت با ورود بخش خصوصی فعال برای انجام عملیات بانکداری اسلامی تاکید کرده بود و همچنین پس از خرید این بلوک 5 درصدی اعلام کرده با نگاه بلند‌مدت وارد سهام این شرکت شده و قطعا در آینده حمایت‌هایی برای اطمینان خاطر سهامداران خواهد داشت.

در گروه خودرویی با وجود عدم نتیجه مذاکرات دلخواه اکثر نمادها با صف فروش سنگینی همراه شدند به طوری که ایران خودرو با کاهش 4 درصدی قیمت و سایپا نیز با صف فروش سنگینی به کار خود پایان داد.

در معاملات امروز بورس اوراق تهران صنایع شیمیایی سینا، فرآورده‌های نسوز، پلی اکریل، صنایع خاک چینی، زامیاد، پارس سرام و فولاد امیر کبیر کاشان بیشترین افزای قیمت و در مقابل حمل ونقل توکا، درخشان، سایپا آذین، قطعات اتومبیل، گروه بهمن، سرمایه‌گذاری نیرو، و لیزینگ ایرانیان بیشتیرین کاهش قیمت را داشته‌اند.

در فرابورس هم شاخص با افت 10 واحدی به 774 واحد رسید که پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب‌آهن، پتروشیمی زاگرس، فولاد ارفع، نفت ایرانول و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین تاثیر مثبت را داشته‌اند اما در مقابل پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا ضمن برتری تقاضا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها