کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ممکن است مرتضوی مخفی شده باشد


کد خبر : ۴۸۰۸۹دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۵۰۱۲۶۲ بازدید

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضاییه به جِد به دنبال اجرای حکم مرتضوی است، گفت: خبری از فرار وی از کشور نشنیده‌ام اما هر متهمی ممکن است خود را مخفی کند.

اللهیار ملکشاهی در خصوص برخی شائبه‌ها درباره فرار سعید مرتضوی، گفت: همه در کشور ما در مقابل قانون مساوی هستند، پیگیری تخلف و جرم برخی از مسئولان رده بالا و محکومیت آنها نیز از نقاط قوت کشور ما و استقلال دستگاه قضایی است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قوه قضاییه ضمن محکومیت مجرمان، در صورت تخلف دادستان و قضات خود برخورد شدیدتر می‌کند، محکومیت و صدور حکم سعید مرتضوی نیز نشان از برخورد عادلانه قوه قضاییه دارد.

وی با بیان اینکه هر متهمی ممکن است خود را مخفی و دیرتر به مجموعه قضایی برای اجرای حکم معرفی کند، گفت: آنچه از اهمیت برخوردار است اینکه دستگاه قضایی به جِد به دنبال اجرای احکام صادر شده همه متهمان از جمله سعید مرتضوی است.

ملکشاهی معتقد است: هیچ کس از پیگیرد قانونی و حکم قانون مستثنی نیست، لذا هیچ تفاوتی بین پرونده افراد در رسیدگی دستگاه قضا وجود ندارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اخباری مبنی بر خروج سعید مرتضوی از کشور نشنیده‌ام اما در هر حال باید بدانیم که مرتضوی هم یک شخصی است که محکوم شده و همانند سایرین حکم وی به محض دسترسی اجرا می‌شود./ خانه ملت



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها