کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفي کامل تبلت سونی Xperia Z2 + قیمت در ایران


کد خبر : ۴۷۸۵چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳:۲۶۱۲۵۹۱ بازدید

رئیس و مدیر ارشد اجرایی سونی موبایل گفت: Xperia Z2 Tablet نوآوری در تبلت را به نهایت آن می‌رساند و پرچم‌داری راستین در سری محصولات ممتازمان است.
معرفي کامل تبلت سونی Xperia Z2 + قیمت در ایرانمعرفي کامل تبلت سونی Xperia Z2 + قیمت در ایران

 تبلت تازه سونی با ضخامت بسیار اندک 6.4 میلی‌متری، لقب باریکترین تبلت در بین محصولات ده اینچی ضد آب را به خود اختصاص می‌دهد. در طرف دیگر، وزن 426 گرمی برای مدل وای‌فای و 432 گرمی برای مدل wifi+3G سبب شده تا با یکی از سبکترین محصولات بازار گجت‌‌ها روبرو شویم . در کنار تمامی این نکات مثبت، وجود بدنه ضد آب که دیگر عضوی جدایی ناپذیر از محصولات رده بالا و حتی گاهی متوسط سونی است، سبب شده این تبلت نیز سبب شده تا تبلت سونی از لحاظ طراحی در رده یکی از بهترین‌های بازار قرار بگیرد.

تبلت جدید سونی، از همان زبان طراحی محصولات قبلی این غول ژاپنی بهره می‌برد. دکمه‌ فلزی و دایره شکل پاور در کناره‌های تبلت قرار دارد  کناره‌های نه چندان تیز آن، زیبایی به خصوصی به تبلت Xperia Z2  بخشیده است. تمامی‌ این‌ها، هنگامی که شما از محصولات جانبی سونی مخصوص این تبلت، از جمله کیبورد و اسپیکر بلوتوث یا ریموت با قابلیت‌ هندست استفاده کنید، تکمیل خواهد شد.

در بخش صفحه نمایش نیز، سونی از تکنولوژی جدیدی از نوع صفحه‌نمایش‌های Live Color LED بهره می‌برد که با قابلیت‌های بیشتری که در نمایش رنگ‌ها بهره‌مند است، کیفیت، وضوح  و روشنایی بیشتری را برای پرچمدار جدید تبلت‌های سونی به ارمغان می‌آورد. به علاوه وجود X-Reality  که تاکنون در بسیاری از محصولات این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است، سبب خواهد شد تا تصاویر به نمایش در آمده در تبلت با حداقل نویز و بیشترین میزان تیزی و وضوح به نمایش در بیایند. سونی ادعا می‌کند که صفحه نمایش تبلت Xperia Tablet Z2 و تلفن Xperia Z2 از یک جنس هستند و زاویه دید وسیع آن نشان می‌دهد که احتمالا هر از پنل IPS بهره برده‌اند.

در قلب پرچمدار تازه سونی، تراشه Snapdragon 801 مورد استفاده قرار گرفته است که با فرکانس 2.1 گیگاهرتزی جایگزین تراشه S4Pro در مدل قبلی شده است. همچنین حافظه RAM با گنجایش 2 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه میکرو SD برای افزایش گنجایش حافظه، از جمله دیگر قابلیت‌های تبلت تازه سونی هستند. 

از جمله قابلیت‌های قابل توجه دیگر در نسل جدید تبلت‌های سونی، می‌توان به صدای شفاف با تکنولوژی کاهش نویز صدا، باطری 6000 میلی‌آمپر بر ساعتی با عمر 10 ساعته و تکنولوژی Quick Charge 2 کوالکوم اشاره نمود که سبب می‌شود، سرعت شارژ شدن این تبلت تا 75 درصد افزایش پیدا نماید. 

قیمت این محصول هم اکنون در بازار ایران در محدوده 2.200.000 تا 2.400.000 تومان می باشد .


معرفی تبلت Z2 از زبان سازنده :

  •  نازک‌ترین و سبک‌ترین  تبلت ضد آب در جهان برای نهایت قابلیت حمل
  • نخستین تبلت در جهان با صفحۀ نمایشی دارای Live Colour LED۲ برای بهترین تجربۀ مشاهدۀ سرگرمی
  • سریع‌ترین پردازشگر جهان در یک تبلت۴ مجهز به پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 801 تلفیق شده با عملکرد باتری پیشتاز Sony
  • نخستین فناوری حذف نویز دیجیتالی در یک تبلت در جهان۳ برای تجربۀ صدای همه جانبه
  • لوازم جانبی بی‌همتا برای ارتقاء هر چه بیشتر تجربۀ تبلت شما برای کار و بازی کردن۲۴ فوریۀ ۲۰۱۴، کنگرۀ جهانی موبایل، بارسلونا- Sony Mobile Communications‏ («Sony Mobile») امروز با Xperia Z2 Tablet ، نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضد آب در جهان با بهترین تجربۀ سرگرمی Sony تاکنون، استاندارد جدیدی را برای نوآوری در تبلت وضع کرد.


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها