کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا سامسونگ با فروش 10 میلیون S5 , موفق بوده است ؟


کد خبر : ۴۷۶۵سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰:۴۰۳۳۸۷ بازدید

آیا سامسونگ میزان فروش 10 میلیون عددی را که به تازگی و در گزارشی غیررسمی منتشر شده، باید به عنوان نقطه اتکای خود در برابر رقبا بداند یا با پنهان‌کاری و سکوت، ضعف خود را در بازار فروش بپوشاند؟!
آیا سامسونگ با فروش 10 میلیون S5 , موفق بوده است ؟آیا سامسونگ با فروش 10 میلیون S5 , موفق بوده است ؟

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر گردیده، سامسونگ موفق به فروش 10 میلیون عددی از گلکسی S5 های خود شده است. اتفاقی که در نگاه اول بسیار موفقیت‌آمیز است و سامسونگ باید بابت چنین فروشی به خود افتخار کند و آن را به رخ رقبا بکشد؛ اما چرا سامسونگ در این باره سکوت کرده است؟
جدیدترین گزارش غیررسمی فروش گلکسی S5 توسط یک منبع کره‌ای به بیرون درز کرده و طبق ادعای وی سامسونگ توانسته در مدت زمان 25 روز 10 میلیون عدد گلکسی S5 بفروشد. بیایید فرض بگیریم این عدد صحیح باشد؛ این عملکردی بسیار موفق آمیز تلقی می‌شود اما هنگامی که با میزان نرخ فروش سامسونگ در سال‌های گذشته مقایسه شود، به نظر نمی‌آید که این عدد مورد دلخواه این شرکت قرار گیرد.

در سال 2013 سامسونگ اعلام کرد که در مدت 27 روز توانسته به رکورد فروش 10 میلیون عددی از گلکسی S4 برسد. اگر همچنان به عقب‌تر برگردیم این موفقیت بهتر دیده می‌شود، چون گلکسی S3 در پنجاه روز و S2 و S به ترتیب با پنج و هفت ماه گذشت زمان توانستند به رکورد فروش 10 میلیونی دست پیدا کنند. 

پس در حالی که گلکسی S5 سریع‌ترین میزان فروش را در بین محصولات سامسونگ داشته، اما تنها به میزان کمی توانسته رکورد گلکسی S4 را جابه‌جا کند. اما موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم گلکسی S4 در زمان فروش تنها 60 کشور را به عنوان هدف نشانه گرفت، در حالی که S5 فروش خود را در 125 کشور آغاز کرد. 

تمامی این اعداد ما را به افت فروش سامسونگ منتهی می‌کند که در گزارشی که از میزان درآمدهای این شرکت نیز منتشر شد، به خوبی این موضوع نشان داده شده است. پس شاید به همین دلیل است که سامسونگ میزان فروش 10 میلیون عددی در 25 روز را موفقیتی چندان بزرگ برای خود نمی‌داند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها