کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همین حالا تور دبی و تور گرجستان بخرید!


کد خبر : ۴۷۵۱۵یکشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۴۳۱۵۴۹ بازدید

در آخرین روزهای سال ۹۶ به سر می‌بریم و اگر چه بخشی مهمی از پروازهای روزهای اولیه سال ۹۷ به فروش رسیده و هتل‌های مقصد نیز تکمیل ظرفیت شده‌اند، اما هنوز زمان مناسبی برای خرید تورهای ...

در آخرین روزهای سال ۹۶ به سر می‌بریم و اگر چه بخشی مهمی از پروازهای روزهای اولیه سال ۹۷ به فروش رسیده و هتل‌های مقصد نیز تکمیل ظرفیت شده‌اند، اما هنوز زمان مناسبی برای خرید تورهای مسیرهای پر طرفدار، وجود دارد.

آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان یکی از برگزارکنندگان باسابقه‌ی تورهای داخلی و خارجی، بهترین توصیه‌ها را برای سفرهای نوروزی و حتی پس از نوروز را برای ایشان دارد.
 

تورهای گرجستان

در سال‌های اخیر، تور گرجستان توانسته به عنوان یکی از جایگزین‌های مسیرهای سنتی که ایرانیان با پر رونق شدن سفر بدان اقبال داشتند، باشد. دلایل این امر، نزدیکی فاصله زمانی و مکانی این مسیر، ارزان بودن مقصد، عدم نیاز به دریافت روادید و سهولت سفر، نزدیکی و قرابت فرهنگی به این کشور است.

تور گرجستان

تمامی عوامل برشمرده شده در بالا، اگر چه شباهت‌های زیادی به مقاصدی نظیر استانبول دارد، ولی به دلایل مختلفی هنوز به طور کامل نتوانسته جایگزین آن شود. همین امر باعث شده تا عده‌ی کثیری از هم‌وطنان این کشور زیبا و خاطره‌انگیز و شهرهای گردشگری آن نظیر تور تفلیس را تجربه کنند. از این رو یکی از پیشنهادهای مهم مقتدر سیر برای نوروز ۹۷ تور گرجستان که بیشتر در مسیر تفلیس، در سال جاری برگزار می‌شود، است. فروش تورهای این مسیر، تا میانه‌های تعطیلات نوروز ۹۷ ادامه داشته و مسافران می‌توانند، در اولین فرصت با مسئولین فروش آژانس مقتدر سیر که در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در خدمت ایشان هستند، تماس حاصل نموده و مشاوره لازم جهت خرید را دریافت کنند.

در مسیر گرجستان در نوروز سال ۹۷ ایرلاین‌های قشم ایر، زاگرس و ماهان در خدمت مسافران هستند و مسافران با توجه به کیفیت و قیمت آن‌ها می‌توانند انتخاب مناسب را برای خود داشته باشند.

یک نکته بسیار مهم در مورد مسیر تفلیس کیفیت هتل‌های این مسیر است. بر خلاف شهرهایی نظیر استانبول و دبی که از فراوانی هتل‌های خوب و عالی زیادی برخوردار است، تفلیس از کمبود هتل‌های مناسب رنج می‌برد و تقریباً هتل سه‌ستاره با استانداردهای لازم، کمتر در آن یافت می‌شود.

به گزارش ویرلن؛ پس توصیه ما این است که در زمان خرید، دقت لازم را به خرج داده و با کمی هزینه‌ی بیشتر از هتل ۴ ستاره یا ترجیحاً ۵ ستاره استفاده کنید. اگر چه این مسأله با توجه به بودجه‌ی سفر تعیین شده و تصمیم‌گیری بر عهده مسافران خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که به علت همین مسأله ظرفیت هتل‌های با کیفیت در اولین فرصت، تکمیل شده و خرید در روزهای منتهی به پرواز ممکن است بهترین کیفیت را برای مسافران به همراه نداشته باشد. بنابراین توصیه ما آن است که همین حالا دست به کار شده و با تماس با کارشناسان فروش مقتدر سیر، خرید خود را در مورد تورهای گرجستان نهایی کنید.
 

تورهای دبی

یکی از اولین مسیرهایی که ایرانیان در ۲۰ سال اخیر، به آن سفر کردند شهر خاص و مدرن دبی است. آب و هوای استثنایی شهر دبی در نوروز، یکی از مهم‌ترین دلایلی‌ست که این شهر را در لیست پیشنهاد مقتدر سیر به مسافران قرار داده است. آب و هوا در این فصل معتدل بوده و همین امر امکان لذت هر چه بیشتر از مقصد را به مسافران می‌دهد. تفریح‌های بی‌نظیر این شهر دیدنی و مدرن و همچنین مراکز خرید متعدد و متنوع دبی هم کمک می‌کند تا مسافران، نوروز خود را با بهترین کیفیت و لذت سپری کنند.

تور دبی

در مسیر دبی در نوروز سال97، خطوط هوایی ماهان، ایران ایر، ایرعربیا و امارات فعال هستند که دو خط ایرعربیا و امارات کمترین و بیشتری قیمت‌ها را در این مسیر دارند. از نکات بسیار مهم که مسافران باید به آن دقت کنند آن است که پروازهای شرکت ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می‌نشینند و فاصله شارجه تا دبی به وسیله‌ی اتوبوس و در یک زمان ۴۰ دقیقه‌ای طی خواهد شد.

از آن‌جا که دبی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود، ساخت و ساز هتل‌ها و اماکن اقامتی در آن بسیار زیاد انجام شده و هتل‌ها با درجات مختلف و کیفیت‌های متفاوت در آن وجود دارد. حتی هتل‌های ۳ ستاره با کیفیت قابل قبول نیز می‌توان در آن یافت که در حد قیمت و درجه‌ی خود قابل استفاده باشند. ولی معمولاً چنین گزینه‌هایی از قبل رزرو شده‌اند و ممکن است به راحتی در دسترس مسافران برای رزرو نباشد، اما حتماً شانس خود را برای خرید چنین تورهایی امتحان کنید، تا با بهترین قیمت در بهترین فصل ممکن به آن سفر کنید.

از آن‌جا که سفر به دبی، نیازمند دریافت ویزا است، زمان فروش تورهای این مسیر، فقط در یکی دو روز اول نوروز ادامه دارد و پس از آن فروش آن متوقف می‌شود. بنابراین اگر قصد سفر به این مقصد را دارید، تا دیر نشده دست به کار شوید و با کانترهای فروش آژانس مقتدر سیر تماس گرفته و نسبت به خرید تور دبی اقدام کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها