کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پلمب پاساژ امیرکبیر در تهران


کد خبر : ۴۷۳۹۵چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۴۵۷۴۵ بازدید

صبح امروز پاساژ امیر کبیر واقع در تقاطع خیابان ایران و گوته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی ...

صبح امروز پاساژ امیر کبیر واقع در تقاطع خیابان ایران و گوته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی در معیت عوامل انتظامی و کارشناسان شهرداری منطقه پلمب شد.

پیمان حسین محسنی ؛ با اعلام این خبر افزود : با توجه به بررسی دقیق کارشناسی مبنی بر علل نشت آب از دیوارهای زیرگذر امیر کبیر و مشخص شدن اینکه بی توجهی از سوی متولیان پاساژ امیر کبیر در سیستم فاضلاب است ؛ پس از ارایه تذکرات لازم ، نهایتا بامدادامروز با اخذ دستور قضایی تا رفع مشکل و ایمن سازی کامل محور ، این مرکز تجاری پلمپ شد.

وی افزود : نشت آب به حدی جدی است که کوچه جانبی پاساژ در حال فرونشست است و منجر به فرسایش خاک شده و احتمال وقوع خطر جانی برای شهروندان و کسبه وجود داشت .

شهردار قلب تهران ادامه داد : مسئولین پاساژ می بایست به قید فوریت نسبت به رفع این مشکل قدیمی و خطرناک اقدام نمایند تا مراحل قانونی بازگشایی طی شود .

محسنی در پایان ضمن تشکر از صنوف و کسبه بازار تهران که در انجام عملیات مقاوم سازی با شهرداری منطقه ۱۲ و سازمان آتش نشانی همکاری موثری را داشته اند، گفت : ما در حفظ جان شهروندان از هیچ اقدام قانونی مضایقه و کوتاهی نخواهیم داشت ، چرا که همه ما مسئولیم تا بتوانیم زندگی ایمن و آرامی را به همشهری های خود اهدا نماییم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها