کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کوثر، قوامین و حکمت ایرانیان یک بانک می‌شوند


کد خبر : ۴۷۳۷۸چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳:۱۶۶۱۳۳ بازدید

معاون نظارتی بانک مرکزی که پیش از این از ادغام دو موسسه مهر اقتصاد و ثامن در بانک انصار خبر داده بود، اعلام کرد که در ادامه این روند، سه موسسه ...
کوثر، قوامین و حکمت ایرانیان یک بانک می‌شوندکوثر، قوامین و حکمت ایرانیان یک بانک می‌شوند

معاون نظارتی بانک مرکزی که پیش از این از ادغام دو موسسه مهر اقتصاد و ثامن در بانک انصار خبر داده بود، اعلام کرد که در ادامه این روند، سه موسسه حکمت، قوامین و کوثر هم به بانکی واحد بدل خواهند شد.

فرشاد حیدری در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر در خصوص سامان دهی و سرانجام دیگر موسسات مالی و اعتباری اظهار کرد: همان طور که انتظار می رفت روند ادغام دو موسسه اعتباری «ثامن» و «مهراقتصاد» با بانک انصار با هدف ایجاد بانکی بزرگ تر و کارآمدتر، به پایان رسید و این بانک از سال آینده شروع به کار خواهد کرد. به گفته حیدری، در بسیاری از کشورها، ارتش‌ها دارای بانک هستند تا به کارکنان شان خدمات ارائه کنند. این موضوع در کشور ما نیز وجود دارد اما این بانک ها و موسسات اعتباری از نظر سرمایه و انواع خدمات ارائه شده، کوچک ارزیابی می شوند.

به همین دلیل ضروری است که از ترکیب آن ها  بانکی واحد، با ثبات و سلامت مالی بالاتر شکل گیرد تا خدماتی بهتر به خانواده نیروهای مسلح ارائه شود.وی ادامه داد: در نهایت امسال این نتیجه حاصل شد که بانک انصار و دو موسسه مهر اقتصاد و ثامن به محوریت بانک انصار ادغام شوند و در سال آینده هم سه بانک و موسسه اعتباری باقی مانده یعنی حکمت، قوامین و کوثر به بانکی واحد بدل خواهند شد. ضمن این که بر اساس این برنامه مقرر شده در چشم اندازی دورتر این دو بانک هم ادغام و به بانکی بزرگ تر و کارآمدتر تبدیل شوند. وی هدف از ادغام را افزایش کارآمدی دانست و تصریح کرد: قاعده بر این است که از نقاط قوت سه موسسه و بانک قبلی بهره ببریم و البته نقاط ضعف را از میان برداریم. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها