کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت شیرینی برای شب عید افزایش نخواهد یافت


کد خبر : ۴۷۲۵۳یکشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۵۵۶۷۴ بازدید

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی گفت: قیمت ها طبق مصوبه قبل اعمال خواهد شد و هیچ افزایش قیمتی در این صنف وجود نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی گفت: قیمت ها طبق مصوبه قبل اعمال خواهد شد و هیچ افزایش قیمتی در این صنف وجود نخواهد داشت.

علی بهرمند رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص بازار شب عید اظهار کرد: فروش شیرینی در قنادی ها به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) روند رو به رشد و افزایشی داشت اما پس از آن مجدد فروش با کاهش مواجه شده است.

وی افزود: فعلا فروش اصلی قنادی ها شروع نشده است.

بهرمند در رابطه با قیمت های شیرینی فروشان در شب عید نوروز خاطرنشان کرد: قیمت ها طبق مصوبه قبل اعمال خواهد شد و هیچ افزایش قیمتی در این صنف وجود نخواهد داشت.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه به صورت فعال اوضاع را زیر نظر دارند و بازار را هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت محصول کنترل می کنند. بازرسی های مشترکی را حدود یک هفته است که اتحادیه و وزارت بهداشت در منطقه جنوب دارند و بازرسی ها را به صورت گسترده و با نیروی جدید انجام داده ایم.

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تصریح کرد: متخلفان به تعزیرات معرفی می شوند و آنها طبق مقررات با متخلفان برخورد خواهند کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها